• HollyH

Juli 2014!

Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck! Glad

• Svar på tråden Juli 2014!
  • brandnewday

Någon som ska göra VUL? Ringde Mama Mia idag och bokade in ett i vecka 9... kostar en slant men kan inte sluta noja..

• Snuttens
    brandnewday skrev 2013-11-06 20:47:11 följande:
    Någon som ska göra VUL? Ringde Mama Mia idag och bokade in ett i vecka 9... kostar en slant men kan inte sluta noja..
    Jag ska göra vul nästa vecka fredag. Då är jag i v7+1. Är också jätteorolig, men hoppas kunna luga ner mig efter det. Känns så jäääkla långt dit!
  • brandnewday
    Snuttens skrev 2013-11-06 20:52:50 följande:
    Jag ska göra vul nästa vecka fredag. Då är jag i v7+1. Är också jätteorolig, men hoppas kunna luga ner mig efter det. Känns så jäääkla långt dit!
    Bor du i Sthlm? var har du bokat och vad fick du betala?
  • SannaM

Ska göra i v 8. Kostar inget pga insemination. Känns tryggt att veta om hjärtat slår och allt ser ut som det ska tycker vi.
  • ScillaBlå

Jag bokade inskrivning idag och frågade då om möjligheter till VUL eftersom jag haft två missfall senaste året och är lite nojig. Men hon sa nej, om man fått tre MF så kan man få ett VUL. Men men, vi får väl se. Med de förra lyckade graviditeterna har jag blödigt i vecka nio. Gör jag det igen så ringer jag KK, då brukar man få komma in.

Annars kanske jag gör KUB. Vet att det erbjuds de som fyllt 35 i vårt landsting. Jag fyller 35 i vecka 16, kub görs väl i vecka 12. Så jag får fråga om det på inskrivningen.

• Bettanspettan
    Jag ska göra i v 7. Har haft utomkveds tidigare så för säkerhets skull.
  • Bell13

Tack :) Bf 16/7 och det är mitt tredje barn. Har två döttrar 11 och 7 år gamla, känner mig lite ringrostig men fantastiskt överlycklig 

Svar på tråden Juli 2014!