Inlägg från: brandnewday |Visa alla inlägg
  • brandnewday

Juli 2014!

Har startat en medlemsgrupp (hemlig för de som inte är medlemmar) som heter BF JULI 2014 om någon vill joina! :)

• brandnewday

Jag plussade idag, BF 11/7, andra barnet. Stockholm.

• brandnewday

Glömde lägga till ålder...

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}BF lista Juli 2014 {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} 
    NinniMehr BF: 1/7 24 år  1:a barnet
    Snuttens BF: 2/7   21 år  1:a barnet 
    Svartvinbär BF 3/7 25 år, 2:a barnet
    HollyHs BF: 4/7 34 år 4:e barnet 
    tess7601 BF:4/7 37år 4:e barnet  
    Adrienne BF: 5/7 25 år 2:a barnet
    Prussiluskans BF: 5/7 32 år 5:e barnet 
    ScillaBlå BF: 5/7 34 år 3:e barnet 
    JennyHG BF 7/7 27 år 1:a barnet
    Nilla81 BF: 8/7  31 år,  4:e barnet
    violas BF: 8/7              4:e barnet 
    majose BF: 11/7  29 år, 2:a barnet
    brandnewday BF:11/7, 22 år, 2:a barnet
    Belfen BF 15/7 35 år 5:e barnet

• brandnewday
    KlaraK skrev 2013-11-04 01:32:29 följande:
    Har precis plussat och är beräknad till 8/7 2014! Andra barnet och vi bor i Stockholm. Nån annan som också fick första barnet prematurt?
    Födde inte för tidigt, men han tog inte emot näring som han skulle. Alltså mitt första barn... vägde dock mer än de flesta prematurfödda, 2200 när han föddes, gick ner till 1,7 som minst.

Bor i Stockholm jag med.

Din då?
  • brandnewday

Jag har berättat för min chef (men inga andra på jobbet, men det var viktigt att hon fick veta, vi står varann nära och det blir massa omplanering när jag ska föda osv), mamma och mina 3 närmsta vänner.

Tänkte göra det officiellt på fejjan efter RUL.  

• brandnewday

Bara jag som är så trött så jag inte vet var jag ska ta vägen? Är svullen om magen redan nu och har små hugg/stickningar ibland..

• brandnewday

Har inga ömma bröst.. man får inte alltid det va?

• brandnewday

Samma här.. slutat helgröka :)

• brandnewday
    ScillaBlå skrev 2013-11-06 13:54:48 följande:
    Nej, man får inte alltid ömmande bröst, eller så får man det senare. Detta är mitt tredje barn (femte graviditet) och jag upplever att symptomen kommer tidigare för varje gång. Första gången kände jag ingenting förrän i vecka sju. Nu mådde jag illa redan innan jag testat, i vecka tre. Så det är nog olika. Men om det är ditt första barn så är det nig helt okej, eller annars också, det är så tidigt än.
    Det är mitt andra barn men min tredje grav.
Svar på tråden Juli 2014!