• HollyH

Juli 2014!

Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck! Glad

• Svar på tråden Juli 2014!
  • Veronica83
    Belfen skrev 2013-11-14 19:16:58 följande:

Imorgon 15:30 ska jag på ultraljud. Håll tummarna snälla att vi kan se ett litet tickande hjärta <3

Lycka till idag! Ska hålla tummarna!
  • violas vita

Jag är 37 år, har 3 fina barn här hemma -02,-06,-09 och så en -14 i magen då ;)

Bor i Stockholm

• Belfen

Vi såg ett litet litet embryo som motsvarar 5+5 och det stämmer helt okej med mina beräkningar.
    Hjärtat hade börjat slå, så allt ser bra ut hittills :)
    Så skönt!

Tack för tumhållningar <3 

• Veronica83
    Belfen skrev 2013-11-15 17:12:19 följande:

Vi såg ett litet litet embryo som motsvarar 5+5 och det stämmer helt okej med mina beräkningar.
    Så skönt!

Underbart å höra att allt såg bra ut!!! :)
  • elindindin

30 år, , har en son som fyller 3 idag! Född -10.. väntar syskon juli -14!

Börjar bli lite nervös, ja känner ingenting!! Inget! Ont i brösten som fan, visst! Men va läskigt det känns.. ingenting!

• Synaps
    Belfen skrev 2013-11-15 17:12:19 följande:

Så skönt!

Grattis :)
  • Llimen

Är 27 år, mamma till en tjej okt-10 och arbetar som lärare. Förra gången var jag student som nygravid, nu har jag ju inte tid att vara trött, så jag är glad att jag mår så bra som jag gör!! Det enda (förutom ont i brösten och lite molande i magen) är att jag idag haft små foglossningskänningar. Hoppas fortfarande att det var inbillning, vecka 11 fick jag börja med bälte förra gången och så tidigt vill jag inte göra det nu. Svårt att dölja på jobbet då...

Svar på tråden Juli 2014!