Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Bell13: Vad härligt med plusset! :) Håller tummarna för tvillingar då :) Ja det är sjukt nervöst att vänta faktiskt, man gör allt för att tiden ska gå snabbare haha! Ja tyvärr så antar jag att oro för missfall är något som kommer med graviditeten, men det är riktigt jobbigt att ständig känna sig orolig. Vi hoppas och håller tummar och tår för er :)
Bell13: Det är ju skönt det iallafall! :) Ja det får vi allt göra.
Åh vad det är roligt att läsa om alla! Tog ut spiralen i mitten av aug, och plussade 12 nov.. 31 år, väntar nummer 2! Kul att vi än så länge är lika långt gångna bebis11! Ska på hälsosamtal nästa vecka
Men en fråga! Ni som bokat tidigt UL, behövs några särskilda skäl eller kan vem som boka UL så här tidigt? Annars har jag förstått att man gör det i v 18? Det var 12 år sedan jag var gravid och känner mig ganska lost haha! Fanns ju knappt datorer på den tiden ð???
Undrar lite vad ni har för gravidetets symtom??
Jag känner knappt nånting, bara lite svullna bröst....inga ömmande bröst eller illamående. Kanske är det för tidigt, var ett tag sen sist jag var gravid ( 9 år sen).
Är i vecka 5+1
Hoppar gärna in här med. Kände igen TS från en annan juli tråd. Alltid roligt att följas åt i olika trådar. Plussade den 25 oktober bim +3.. Väntar tredje barnet. Är nu 7+3 idag ;)
Ja alla kan boka tidigt UL/VUL men då måste man betala själv om man inte har speciella skäl som t.ex. en riskfylld graviditet sen innan eller många missfall..
Ska ringa och boka på Citygyn imorgon!
Jag vet inte exakt hur långt gången jag är och skulle gärna ha ett VUL för den sakens skull. Ska fråga läkaren på tisdag. Jag tror ju att jag är i 7+3, men skulle ev kunna vara en hel månad tidigare...
Hoppas ni kan få vul när ni är osäkra. Jag hade samma situation förra ggn , alltså ingen koll, min bm tyckte ändå att vi skulle gå på ungefär sista mens (vilket jag inte riktigt trodde på). Så på rul säger de på en gång att vi är där alldeles för tidigt. Flyttades från v. 18 till v.14. Så stå på er om det känns osäkert och viktigt att veta.