• HollyH

Juli 2014!

Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck! Glad

• Svar på tråden Juli 2014!
  • HollyH

Jag har också sushi-cravings. Jag tror det är kombinationen av syrlighet och sälta. Jag äter dock bara veggo-sushi i vanliga fall också, så jag kör på det. Älskar rullarna och dem med avocado. Och ingefäran, den inlagda man ska tugga emellan, hjälper mot illamående.

• HollyH

Jag klarar inte av: Sånt som korv, blodpudding, stektmat, kebab. pasta (utom spaghetti) kladdiga såser.
    Jag vill ha: Sushi, matiga sallader med pinfärskt innehål, frukt (utom päron, banan och melon, ska vara syrliga frukter), mintchoklad, potatis.

• MiaEnzi

Hjälp är i v5 o blöder de e ljust ljust rosa . Är de missfal på g? Ingen mer värk än den vanliga "mensverken" sssjjjjuuuukkkkttttt orolig

• Synaps
    MiaEnzi skrev 2013-11-20 19:08:43 följande:

Hjälp smile4.gif är i v5 o blöder smile4.gif de e ljust ljust rosa . Är de missfal på g? Ingen mer värk än den vanliga "mensverken" sssjjjjuuuukkkkttttt orolig

...jag har samma! Det är bara att vänta :(

Ska på vul om två v.!!!

Jag har också mensvärk, o ömma bröst. Men mår inte så illa, kan dock inte äta godis, korv el köttbullar. Men gärna senapsill direkt ur burken! Så jag har fortfarande grav.symtom :)
  • MiaEnzi

Ah jag har också kvar grav symptomen. Största suget är på varma mackor illamåendet tar kaffet bort som tur är.

• M39
    MiaEnzi skrev 2013-11-20 19:08:43 följande:
    Hjälp är i v5 o blöder de e ljust ljust rosa . Är de missfal på g? Ingen mer värk än den vanliga "mensverken" sssjjjjuuuukkkkttttt orolig

Läste att det är vanligt m brun/rosa flytningar tidigt i graviditeten...ny kärlbildning i livmodertappen.
  • brandnewday

Om det är färskt blod ska man kolla, MEN det är också väldigt vanligt! <3 lycka till! 

• M39
    brandnewday skrev 2013-11-20 21:06:55 följande:
    Om det är färskt blod ska man kolla, MEN det är också väldigt vanligt! <3 lycka till! 

Det är nog ingen fara för oss
  • fantasifull

Inga cravings här dock mest äcklad av det mesta .. :/ kött, kyckling ... Mat över lag .. Svårt att få ner det mesta. Vegetariska alternativ funkar bättre:) Är det fler som har rätt ont i magen typ mest hela tiden? Och kvällsillamående :)?

Svar på tråden Juli 2014!