Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Jag har också sushi-cravings. Jag tror det är kombinationen av syrlighet och sälta. Jag äter dock bara veggo-sushi i vanliga fall också, så jag kör på det. Älskar rullarna och dem med avocado. Och ingefäran, den inlagda man ska tugga emellan, hjälper mot illamående.
Jag klarar inte av: Sånt som korv, blodpudding, stektmat, kebab. pasta (utom spaghetti) kladdiga såser.
Jag vill ha: Sushi, matiga sallader med pinfärskt innehål, frukt (utom päron, banan och melon, ska vara syrliga frukter), mintchoklad, potatis.
Hjälp är i v5 o blöder
de e ljust ljust rosa . Är de missfal på g? Ingen mer värk än den vanliga "mensverken" sssjjjjuuuukkkkttttt orolig
Hjälp är i v5 o blöder
de e ljust ljust rosa . Är de missfal på g? Ingen mer värk än den vanliga "mensverken" sssjjjjuuuukkkkttttt orolig
Ah jag har också kvar grav symptomen. Största suget är på varma mackor illamåendet tar kaffet bort som tur är.
Om det är färskt blod ska man kolla, MEN det är också väldigt vanligt! <3 lycka till!
Okej den har gett sej nu så bara hoppas då
Inga cravings här dock mest äcklad av det mesta .. :/ kött, kyckling ... Mat över lag .. Svårt att få ner det mesta. Vegetariska alternativ funkar bättre:) Är det fler som har rätt ont i magen typ mest hela tiden? Och kvällsillamående :)?