• HollyH

Juli 2014!

Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck! Glad

• Svar på tråden Juli 2014!
  • fantasifull

& är 25år men har en son sedan tidigare :)

eemlipeemli skrev 2013-11-23 16:20:13 följande:
    Är förövrigt 25 år och det är första barnet!

• eemlipeemli
    fantasifull skrev 2013-11-23 23:58:18 följande:
    & är 25år men har en son sedan tidigare :)
    Åh, spännande att vara samtidiga! :) tack, och jag hoppas allt går bra för dig också. det där med blod och rosa flytningar har jag ju förstått att det är fruktansvärt vanligt så det är nog ingen idé att oroa sig. 
    går det så går det, kul att kunna följa varandra. är först i min vänkrets att skaffa barn så känns bra att kunna fråga på andra ställen. :) 
  • fantasifull

Ja det verkar verkligen så. Syster hade illa sant med Sin andra så det är skönt att kunna rådfråga lite där. Jag blev sjukt orolig MWs tanke på att det gjorde väldigt ont samtidigt men jag tror det är lugnt så länge det inte blir som en mensblödning. Ja men av kul! Vart bor du? Jag var också först med barn i min krets. Nu börjar alla skaffa sin första & jag är inne på andra. Dock har jag flyttat i från lin hem stad så jag blev ensam ändå :) när har du inskrivning?

eemlipeemli skrev 2013-11-24 10:23:37 följande:
    Åh, spännande att vara samtidiga! :) tack, och jag hoppas allt går bra för dig också. det där med blod och rosa flytningar har jag ju förstått att det är fruktansvärt vanligt så det är nog ingen idé att oroa sig.  går det så går det, kul att kunna följa varandra. är först i min vänkrets att skaffa barn så känns bra att kunna fråga på andra ställen. :) 

• ScillaBlå

Jäklar, nu har ni smittat mej, nu har jag också fått sushi-cravings ;)

Blir nog till att köpa imorgon till lunch :)

• Bell13

Var på vul idag. Det fanns två fostersäckar en mindre och en större. Vi såg levande foster i den större. Det betyder väl att båda embryona fäst men att det ena slutat att dela sig?

Hjärtat pickade jättetydligt. Känns skönt

• brandnewday
    Bell13 skrev 2013-11-25 20:16:16 följande:
    Var på vul idag. Det fanns två fostersäckar en mindre och en större. Vi såg levande foster i den större. Det betyder väl att båda embryona fäst men att det ena slutat att dela sig?
    Hjärtat pickade jättetydligt. Känns skönt
    Skönt! Ja, så borde det väl vara... fint med ett tickande hjärta <3
  • alem

Ul idag ca 8+1 och starkt pickande hjärta <3 

Nu är inte nästa besök förrän RUL 6/2 hur ska man klara sig så länge? haha :D  

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • brandnewday
    alem skrev 2013-11-26 14:37:46 följande:
    Ul idag ca 8+1 och starkt pickande hjärta <3 

Nu är inte nästa besök förrän RUL 6/2 hur ska man klara sig så länge? haha :D  
    Haha håller med, så lång väntan! Jag har dock bokat KUB i v 13-14 så jag ser fram emot ett till ultraljud då.. förra graviditeten gjorde jag ca 20 st pga tillväxthämning så det känns jättekonstigt att inte göra så många nu!
  • nigafati

Hänger på här, plussade idag och gissar på BF kring 25e juli! Är 24, bor i härnösand o har en 2åring sen tidigare :)

• Euphemia

Jag har inte tänkt göra KUB, är 31 år. Även om jag blir erbjuden så är det nog inget jag vill göra faktiskt. Var ofrivilligt på vul i söndags pga smärtor i ena äggstocken oxh såg en liten cashewnöt med ett pickande hjärta, underbar känsla! Smärtan visade sig vara en gulkroppscysta, allt i sin ordning lycka till alla som går och väntar på det vackraste som finns i livet

Svar på tråden Juli 2014!