Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
& är 25år men har en son sedan tidigare :)
Ja det verkar verkligen så. Syster hade illa sant med Sin andra så det är skönt att kunna rådfråga lite där. Jag blev sjukt orolig MWs tanke på att det gjorde väldigt ont samtidigt men jag tror det är lugnt så länge det inte blir som en mensblödning. Ja men av kul! Vart bor du? Jag var också först med barn i min krets. Nu börjar alla skaffa sin första & jag är inne på andra. Dock har jag flyttat i från lin hem stad så jag blev ensam ändå :) när har du inskrivning?
Jäklar, nu har ni smittat mej, nu har jag också fått sushi-cravings ;)
Blir nog till att köpa imorgon till lunch :)
Var på vul idag. Det fanns två fostersäckar en mindre och en större. Vi såg levande foster i den större. Det betyder väl att båda embryona fäst men att det ena slutat att dela sig?
Hjärtat pickade jättetydligt. Känns skönt
Ul idag ca 8+1 och starkt pickande hjärta <3
Nu är inte nästa besök förrän RUL 6/2 hur ska man klara sig så länge? haha :D
Hänger på här, plussade idag och gissar på BF kring 25e juli! Är 24, bor i härnösand o har en 2åring sen tidigare :)
Jag har inte tänkt göra KUB, är 31 år. Även om jag blir erbjuden så är det nog inget jag vill göra faktiskt. Var ofrivilligt på vul i söndags pga smärtor i ena äggstocken oxh såg en liten cashewnöt med ett pickande hjärta, underbar känsla! Smärtan visade sig vara en gulkroppscysta, allt i sin ordning lycka till alla som går och väntar på det vackraste som finns i livet