Inlägg från: Euphemia |Visa alla inlägg
  • Euphemia

Juli 2014!

Jag hoppar in i denna tråd också efter att precis ha plussat! 

• Euphemia
    tjej1989 skrev 2013-11-13 16:05:54 följande:
    Stort grattis!! :D vet du vilken vecka du är i?
    Tack Enligt ÄL så är jag i vecka 6 (5+2) och beräknas 13 juli.. När ska du ha?
  • Euphemia

Jag köpte ett CB med digitalt svar, det kanske är lättare att tyda än vanliga med streck? Den säger antingen "gravid" eller "inte gravid"...

• Euphemia

Vad mysigt tjej 1989! Perfekt med sommarbarn, då hinner de rusta sig och få mycket ljus innan mörker och rusk Kul att se så många som ska få barn oxh precis fått veta! Spännande med blandade känslor, nu håller vi tummarna ð???

• Euphemia

Åh vad det är roligt att läsa om alla! Tog ut spiralen i mitten av aug, och plussade 12 nov.. 31 år, väntar nummer 2! Kul att vi än så länge är lika långt gångna bebis11! Ska på hälsosamtal nästa vecka

Men en fråga! Ni som bokat tidigt UL, behövs några särskilda skäl eller kan vem som boka UL så här tidigt? Annars har jag förstått att man gör det i v 18? Det var 12 år sedan jag var gravid och känner mig ganska lost haha! Fanns ju knappt datorer på den tiden ð???

• Euphemia

Ok, tack för svar brandnewday! Då ska jag nog boka ett UL efter hälsosamtalet vill så gärna se hur många det är ð???

• Euphemia

Jag har inte tänkt göra KUB, är 31 år. Även om jag blir erbjuden så är det nog inget jag vill göra faktiskt. Var ofrivilligt på vul i söndags pga smärtor i ena äggstocken oxh såg en liten cashewnöt med ett pickande hjärta, underbar känsla! Smärtan visade sig vara en gulkroppscysta, allt i sin ordning lycka till alla som går och väntar på det vackraste som finns i livet

• Euphemia

Hur mår ni? Jag mår illa konstant och är fruktansvärt trött hela tiden. Tar gärna emot tips och tricks

• Euphemia

Hallå hallå! Hoppas ni börjar må bättre? Tips på namn mottages mer än gärna

• Euphemia

Brandnewday, jag vet inte riktigt. Inga supervanliga som Erik, Johan etc. Lite vassare namn tänker jag nog. Min man vill att den ska heta Roy om det blir en kille, jag har dock svårt för Y-namn.. Blir det ännu en kille så vill han att den ska heter Roger liksom.. Kul! Tänk att ropa "Roy och Roger, maten är klaaaar" oh lord!

Svar på tråden Juli 2014!