Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
elindindin *styrkekramar*
Styrkekramar! Lider med dig :(
Måste få fråga er alla.... när slutade man vara så trött..alltså vikken vecka kommer piggheten tillbaka..???
kan man ta nåt för att försöka bli människa igen..?
och en fråga till..verka som många är och kikar på bebisen i tidiga veckor..? har ett barn sen innan men fick bara va på ett ultraljud i vecka 18 typ..?? *förvirrad*
Hej! Jag hoppar gärna in här också om det går bra, har letat efter en grupp för juli 2014 med inte bara förstföderskor men inte hittat någon förrän nu :P
Jag är iallafall 22 år gammal, min man är 26 och detta är vårt första barn, jag fick plus den 4/11 och är idag i v 10 (9+2). Har haft en blödning och några blodbruna flytningar genom veckorna, plus ett tillfälle av extrem smärta i magen som inte släppt helt än men har iallafall varit inne på akuten förra veckan där de konstaterade att allt såg bra ut med den lille och vi fick se hjärtat ticka. :) <3
Jag lider även av en reumatiskt sjukdom som med all sannolikhet ska bli bättre under graviditeten sägs det och kanske till och med hålla sig några år efter. (Hoppas) Med tanke på att jag nu såklart är omedicinerad och gravid så är tröttheten enorm och jag är extremt trött på kvällarna även om jag oftast sover 12 timmar per natt.
Andra symtom jag har är: kliande bröst, svullnad, sura uppstötningar, kvällsillamående och sjukt dålig hy.
Jag beklagar elindindin! :(
Var på inskrivning idag. Hade jättebra järnvärden precis som förra gången, behövde aldrig äta några järntabletter då så det är jag glad för. Har bokat KUB nu den 27 december och även RUL 25/2...
är också extremt trött fortfarande, men det är något bättre nu än förra veckan.