• HollyH

Juli 2014!

Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck! Glad

• Svar på tråden Juli 2014!
  • MinM

M39: Usch vad tråkigt att höra, jag ligger ju också i farozonen. :( Sänder en massa styrkekramar till dig!!

• M39
    MinM skrev 2013-12-31 14:47:25 följande:
    M39: Usch vad tråkigt att höra, jag ligger ju också i farozonen. :( Sänder en massa styrkekramar till dig!!

Tack
  • Veronica83
    M39 skrev 2013-12-31 12:45:13 följande:

Lämnar FL ett tag. Konstaterades ett MA igår...v11+0. Kroppen och själen gör fruktansvärt ont just nu.

Åh va hemskt! Är själv i v 11+ 2 idag så jag är med i farozonen ännu.

Skickar tankar till dig och hoppas att det går vägen nästa gång!! KRAM
  • Euphemia

Hallå hallå! Hoppas ni börjar må bättre? Tips på namn mottages mer än gärna

• brandnewday
    Euphemia skrev 2014-01-04 09:47:06 följande:
    Hallå hallå! Hoppas ni börjar må bättre? Tips på namn mottages mer än gärna
    Vad är du ute efter för typ av namn? Behöver också namnförslag… :)
  • Euphemia

Brandnewday, jag vet inte riktigt. Inga supervanliga som Erik, Johan etc. Lite vassare namn tänker jag nog. Min man vill att den ska heta Roy om det blir en kille, jag har dock svårt för Y-namn.. Blir det ännu en kille så vill han att den ska heter Roger liksom.. Kul! Tänk att ropa "Roy och Roger, maten är klaaaar" oh lord!

• MKJ14

Hej! Provar att skicka ett inlägg här, väljer att vara anonym ett litet tag... Väntar mitt andra barn (v15+0), har en dotter sedan tidigare som fyllt 1 år och 4 månader idag. Detta var en planerad graviditet men ändå har glädjen som jag kände tidigare övergått till oro/rädsla och glädjen har blivit satt i skymundan. Gör mig väldigt ledsen över att känna så, vet inte hur jag ska vända detta. Är det någon här som känner igen sig? Är det någon fler här som ska föda i juli och har ett barn sedan tidigare ung i samma ålder? Oron handlar mycket om hur vi ska få vardagen att fungera bra, hur jag ska orka med och hur min relation till vårt äldre barn kommer påverkas. Älskar henne över allt annat och vill inte att hon ska komma i "andra hand".... Söker någon som befinner sig i liknande situation att diskutera med...

• Veronica83
    MKJ14 skrev 2014-01-06 21:25:38 följande:

Hej! Provar att skicka ett inlägg här, väljer att vara anonym ett litet tag... Väntar mitt andra barn (v15+0), har en dotter sedan tidigare som fyllt 1 år och 4 månader idag. Detta var en planerad graviditet men ändå har glädjen som jag kände tidigare övergått till oro/rädsla och glädjen har blivit satt i skymundan. Gör mig väldigt ledsen över att känna så, vet inte hur jag ska vända detta. Är det någon här som känner igen sig? Är det någon fler här som ska föda i juli och har ett barn sedan tidigare ung i samma ålder? Oron handlar mycket om hur vi ska få vardagen att fungera bra, hur jag ska orka med och hur min relation till vårt äldre barn kommer påverkas. Älskar henne över allt annat och vill inte att hon ska komma i "andra hand".... Söker någon som befinner sig i liknande situation att diskutera med...

Jag kände precis likadant när jag väntade mitt andra barn, men allt löser sig och man kommer in i vardagen. Är lite mindre än 2 år mellan barnen och de har hur roligt som helst med varandra! Älskar båda lik mycket.

Det är jätte vanligt att känna denna oro du känner, men jag lovar att du kommer fixa detta galant :)
  • maahliin

Hej får jag hoppa in här? Jag har bf 17/7 - med andra barnet. 
    - jag bor i närke
    - är 23 år fyller 24 på söndag. 
    - Har en tös sedan innan på 5år. 

v. 12+4 idag. 

Svar på tråden Juli 2014!