Juli 2014!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Nån mer än jag som just fått plus/två röda streck!
Bf 9 Juli, är i v9±6 idag!
Är det någon som tänker mycket på vad man stoppar i sig?
Jag har på sistone börjat bli ganska medveten om vad jag äter! Och julbordet då! Känns som att "dom" tar allt gott! =) rökt lax! Herregud så gott! Och nej, får ja inte äta!
Jag har funderat över vad jag ätit den sista tiden och jag har "forskat" lite mer i det idag och jag har gjort fel! Fel! Har ätit mycket av det jag ska undvika!
Nya tag och börja om, jag ska försöka tänka på maten men det är inte lätt! Verkligen! När jag var gravid med min första så tänkte jag inte alls på sånt! Jag åt glatt allt jag ville! =) Men både jag och sambon är lika rädda för missfall denna omgången..!
Angående symptom, fortfarande inget! =) Tomt! Ska på inskrivning på fredag! Längtar massor! Fick, vad vi tror, en liten blödning i söndags. Tror jag ska be BM om ett UL då vi är nervösa..! Hoppas hon förstår..eftersom jag inte har några riktiga symptom heller så är det svårt att veta..
Jag undrar också om det verkligen stämmer med det som står här på FL. Att jag är i vecka 8 (7+3) och har förlossningen 20 juli enligt FL. Jag har inte räknat ut själv riktigt än. utan jag går bara efter det som står här.
, . 5/10 28. ?
Dagar man har i sin cykel?*