Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Tog thyreoidea prover idag. Tsh 2,0 och t4 20,7. Så bra prover har jag inte haft sedan mina knas prover upptäcktes i feb. Känns lovande iaf
Tog thyreoidea prover idag. Tsh 2,0 och t4 20,7. Så bra prover har jag inte haft sedan mina knas prover upptäcktes i feb. Känns lovande iaf
Tack tjejer. Jo nu känns det lite mer motiverat. Kändes lite som man försökte göra barn i uppförsbacke innan
Nu har jag varit på gyn för jag haft obehag och illaluktande flytningar i ca 2 mån. Kraftig svampinfektion. Fått flykonazol nu å ej göra barn denna mån.
Ja känns så där. Men känns samtidigt som jag kan ladda upp mentalt igen. Gynekologen var mkt trevlig å bara skakade på huvudet när jag berättade om
Mina sköldkörtel prover å medicinering som varit knas. Han sa att det tar några månader för kroppen att ställa om när man ändrar medicineringen. Så nu intalar jag mig att det ej varit konstigt att vi ej plussat under dessa 8 mån och om vi skulle lyckats hade det nog slutat med mf. Så nu ska jag dricka öl på kräftskivan i helgen. Å vin nästa helg då vi har 30 års kalas och njuta av nuet. Tar nig en paus här ifrån.
Finns en grupp där vi är tre tjejer som har svårt att skaffa syskon till sina barn. Den heter något som "någon mer som har svårt att skaffa syskon till sina -09". Men de andra två har -10. Så du är välkommen dit om du vill ha lite stöd av andra i liknande situation
Haha. Nu skrev jag i fel forum . Sovit dåligt inatt. Skyller på det hehe
Hej tjejer. Varit borta ett par v. Vet ej om någon plussat eller om det är nya här?
Vi tog paus denna månad då gyn dr avböjde oss att försöka när jag fått kraftig svamp å fick flykonazol. Jag tyckte det luktar illa. Det tyckte ej gynekologen (vilket jobb ). Odlingen visade svamp men lukten är kvar. Ringde gyn igår. Hon trodde det var även baktriell vaginos å ville boka tid nästa mån. Men då har jag mens så då gick det ej. Fick tid om 2 v, lagom runt nästa äl. Har för mig att det var några tjejer här som behandlades för detta under våren. Någon kvar här ? Kan man försöka skaffa barn med antibiotika mot det? Känna jäkligt surt om det skulle bli två mån utan att försöka. Blir aldrig syskon här
Skönt att höra tjejer:)!! Slipper jag tänka på det iaf