mom in the city skrev 2014-08-04 19:09:26 följande:
Egentligen kan jag inte ignorera ÄL för jag känner av den så mycket, vi hade sex dagarna innan så det fanns ju alla förutsättningar för befruktning.
Stickan (testlagret) som jag tog i morse var med morgonurin men det digitala tog jag vid femtiden när jag kom hem från jobbet och då hade jag väl hållit mig tre-fyra timmar kanske. Har känt mig ungefär som vanligt sen ÄL, lite molvärk till och från men det har jag alltid haft mellan ÄL och mens senaste månaderna så jag tog inte det som ett tecken. Idag har däremot brösten börjat ömma så något verkar ju hända i kroppen iaf.
När jag testade nu var det ju för att bekräfta att jag inte var gravid, trodde verkligen inte att jag var det, och för att slippa få besvikelsen när mensen kommer. Hade verkligen inga förhoppningar alls så det var en väldigt positiv överraskning.
Hur många dagar efter ÄL är du på nu?
Att det skulle kunna vara så enkelt att sexa till det ett par dagar innan äl
. Gud så underbart!!!
Dag 10 idag. Kommer inte kunna hålla mig till helgen. Får försöka hålla mig imorn. Men kan man alltid få positivt så tidigt
?
Får alltid värk i brösten innan äl. Molar i magen som alltid. Inget direkt PMS humör. Men inställd på mens men längtar efter plus så jag kan inte rå för att jag dras med i att det kanske blir plus iaf