Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
I juni var det ju ett års försök för oss, och det skulle varit BF med första mf. Nu i september skulle det varit BF med andra mf men något säger mig att vi inte kommer att ha fått ett plus då heller.
Jag har nog slutat hoppas tror jag... Känns som jag inte orkar "försöka" mer utan nu får det bli om det blir istället, tänker sluta räkna ut när ÄL är och sluta ha planerat sex med visst intervall och på bestämda dagar. Det funkar ju uppenbarligen inte ändå utan tar bara energi som jag hellre lägger på annat.
Ringde vc som hänvisade mig till kk som hänvisade mig till något som heter rmc. De hade sem stängt. Kollade på deras sida å de har hans om ivf och liknande i mitt landsting. Undrar verkligen om de tar emot oss med en son å ett mf?? Hann ej säga till kk att vi hade barn sedan innan utan hon hänvisade direkt dit. Ska invänta nästa BIM nästa helg å sen ringa.
Går det att koppla bort äl i tankarna? Jag lyckas ej!! Men tror som du skriver att man mest blir stressad då av tanken att man måste ha sex och så vidare.