Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Och här fick jag precis veta att kollegan är i v 12. För 1 v sedan har jag börjat gråta. Nu närmar det sig äl. Så vi kör på. Men längst in i hjärtat känns tomrummet av att inget frö vill sås
Och här fick jag precis veta att kollegan är i v 12. För 1 v sedan har jag börjat gråta. Nu närmar det sig äl. Så vi kör på. Men längst in i hjärtat känns tomrummet av att inget frö vill sås
Vilket sammanträffande, om min äl kommer som vanligt så har jag den på måndag. Så nu kör vi:)
Vi är ju tyvärr bortresta från lör-sön, skall till sambons släkt i Skåne och sova över... Så när vi är där kan vi ju inte mysa.....
Måste fråga er en sak, hur gör ni runt äl? Myser ni varje dag, varannan dag el hur gör ni? Jag skall ha min äl på måndag (men började redan få blinkande gubbe igår på testet) och känner mig super stressad över att missa äl, jag o sambon är bortresta lör-sön vilket gör att vi inte kan mysa till de.. Vill inte gå runt o tänka på detta men det är d ända som går runt i mitt huvud just nu:(
Hur går det för er tjejer? Äl BIM snart?
Kanske en dum fråga, men kan man ha äl-sekret även om inget ägg släpper?
Använt mig av ägglossningstester (morgon och ibland på em) i 8 dagar varav 7 dagar visat en stegring med blinkande gubbe, har aldrig fått någon fast gubbe. Haft äl-sekret i några dagar men igår var de mycket till skillnad för några dagar sedan, plus att jag hade lite div buksmärta. Kan detta ha varit äl även om inte testerna visar så?