• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • Zoey

Hoppar in här också då :) BF 17 juli så nu närmar det sig sakta men säkert även om det känns som en evighet kvar.

• kampfisken

Jag har varit sjukskriven sedan 2 maj har BF 14 aug.
    Sjukskriven för hotande prematurfödsel pga smärtsamma sammandragningar som blir regelbundna väldigt snabbt.
    Tappen är också påverkad

• lnflrmn

Jag använder Rhinocort Aqua för min nästäppa, men inte varje dag.
    Jag kanske ska börja packa till BB jag med..

• Casslo08

Åh vad lättad jag är nu. Läkemedelsupplysningen sa att man avråds som gravid att använda otrivin menthol för att man inte vet något om menthol påverkar fostret. Det är tydligen standard att skriva så då ,så hon tyckte absolut inte att jag skulle oroa mig.

• Casslo08

Åh vad lättad jag är nu. Läkemedelsupplysningen sa att man avråds som gravid att använda otrivin menthol för att man inte vet något om menthol påverkar fostret. Det är tydligen standard att skriva så då ,så hon tyckte absolut inte att jag skulle oroa mig.

• Gravid92

Usch jag har knappt fått sovit inatt :( Vaknade redan vid 02:00 av att jag hade ont i ryggen och "mensvärk" lyckades somna en halvtimme och vaknar med en värre smärta i ryggen så fick värma på vetekudden. Lyckades sova några timmar iallafall men känner att jag har ont i huvudet och mår illa så skulle nog ha behövt flera timmars sömn. 

Tänk om det kommer va såhär resten av tiden.  

• Piff4

Casslo08: va skönt att dom inte tyckte du skulle oroa dig! :)

• Piff4

Gravid92: usch det låter inget vidare! Hoppas du får sova mer inatt :)

• CatEyes

Gravid92: Vad jobbigt att inte kunna sova bra under natten, hoppas att du kan vila under dagen :)

Jag kunde inte heller sova pga oro :( Ligger och vilar nu iallafall :)

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?