• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • carro93
    TheQueenMum skrev 2013-06-13 22:11:54 följande:
    Någon mer som känner av bebis i magen OTROLIGT mycket just nu? 
    Det är som om han har värsta cirkusen där inne Drömmer 
    Ja till och från :) Spec när man ska försöka sova haha
  • carro93

Hur många här vet vad det är för kön på bebis i magen? :) Vi ska få en pojke :) 

• majsis08

Hej :) jag hoppar gärna in här vi har bf 21/7 det är vårt andra barn blir en pojke denna gång enlligt ul :)

• september2012

Hej, har läst ikapp och hoppar gärna in. Bf 29/7 enligt bm och 25/7 enligt mig så jag går in i v 35 imorn och är komatrött igen!

• busbajsen

Hoppar gärna in i tråden jag också. Är nu i vecka 35 (34+3) och är beräknad till den 23/7. Men jag tror att Bebben tittar ut tidigare än så då jag blev flyttad hela tio dagar när vi var på UL, har stenkoll på när Bebben blev till. Vi har även varit iväg på ett tillväxt UL då jag tidigt i graviditeten fick ta en stor dos cortison vilket kan hämma tillväxten.

• Fransa

Gha! Gnäll... Är det någon som har något tips på hur man kan palla upp sig så att ryggen inte gör så förjordat ont när man sover?! Sover jag mer än typ fyra timmar, så får jag så vansinnigt ont i "filéerna" ungefär mitt på ryggen... Kan bara ligga på sidan, så det känns inte som att jag lyckas avlasta, hur jag än pular in kuddar här och var under mage, ben, bakom ryggen etc...

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?