• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • Sara 86

Hoppar in här, har BF 31/7, väntar mitt 2:a barn som även denna gången är en pojke :)

• TheQueenMum
    Solig 
    Efter en hel dag av stilla i magen började jag bli lite orolig eftersom han annars é så livlig :/
    Men satte mig vid datorn och fick på en gammal låt där en pappa sjunger om sin son, och helt plötsligt var karusellen igång här inne igen :) Kanske skall se det som ett tecken på min son´s framtida namn hihi  
  • Casslo08

Tänk att det bara är 49 dagar kvar till bf ! Vars har denna graviditet tagit vägen? :O

Jag är misstänksam på att bebis redan fixerat sig. Känns som en handboll mellan benen,kissar hela tiden och magen har sjunkit rejält. Blir spännande med UL nästa tisdag och bm-besök dagen efter (onsdagen).

Hur är det med er andra tjejer?

• moooish

Upp och ner här, har lågt blodtryck så jag kan känna mig trött och svag stundtals. Börjar jobba på fredag och undrar hur jag ska orka 5 veckor( har lugnt jobb dock så jag tror det går men 1 timmes resväg).
    Känner att det börjar närma sig, fast med bf i augusti så ligger ju en stor del av sommaren emellan

• Casslo08
    moooish skrev 2013-06-17 13:10:02 följande:
    Upp och ner här, har lågt blodtryck så jag kan känna mig trött och svag stundtals. Börjar jobba på fredag och undrar hur jag ska orka 5 veckor( har lugnt jobb dock så jag tror det går men 1 timmes resväg).
    Känner att det börjar närma sig, fast med bf i augusti så ligger ju en stor del av sommaren emellan
    Oj,det känns jobbigt att bara läsa ordet "jobba". Du är stark som tagit på dig det,det är knappt så jag klarar att sköta hushållet :P
  • Pixx
    Casslo08 skrev 2013-06-17 13:06:06 följande:
    Tänk att det bara är 49 dagar kvar till bf ! Vars har denna graviditet tagit vägen? :O Jag är misstänksam på att bebis redan fixerat sig. Känns som en handboll mellan benen,kissar hela tiden och magen har sjunkit rejält. Blir spännande med UL nästa tisdag och bm-besök dagen efter (onsdagen).   Hur är det med er andra tjejer?

Jag har 51 dagar kvar o har haft fixering i två veckor så det är nog samma för dig. Känner mer sparkar "uppe" nu än innan vändningen :)
  • moooish

Casslo08: jag är just färdig med univutbildning så jag behöver jobba lite för att få lite extra pengar :) det är ju en begränsad tid så jag får bita ihop och tänka på vad som komma skall :) lär ju inte vara hyperaktiv de dagar jag är ledig direkt:)

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?