• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • DriftingQueen

Hej! Glad

Hakar väl på här jag också!

Är gravid med tredje barnet, sambons första (jag har tviilingar sedan tidigare, enäggstjejer som blir 3år i juli.) 
    Har bf 28 juli och väntar en pojke.   

• Casslo08
    DriftingQueen skrev 2013-06-11 22:18:15 följande:
    Hej! Glad

Hakar väl på här jag också!

Är gravid med tredje barnet, sambons första (jag har tviilingar sedan tidigare, enäggstjejer som blir 3år i juli.) 
    Har bf 28 juli och väntar en pojke.   

Hej och välkommen hit! :)
  • CatEyes

Någon mer som har nästäppa? Jag står inte ut längre Men bm säger att det inte finns mycket att göra än att ta nässpray.

• TheQueenMum
    CatEyes skrev 2013-06-12 09:32:20 följande:
    Någon mer som har nästäppa? Jag står inte ut längre Men bm säger att det inte finns mycket att göra än att ta nässpray.
    Oooja, har haft de under hela grav Demon från V.5- V.26 var jag som bomförkyld + näsblod flera ggr dagligen. Nässpray av alla dess sorter, dock blir slemhinnorna beroende och det blir snäppet värre, jag fick kortison spray av min läkare och olja, funkade lite bättre men nu é de samma sak igen o é nu i V 33 :( 
  • kampfisken

Vad har ni på skötbordet förutom blöjor, tvättlappar, tops och olja?

Har ni puder, krämer odyl?

• Aapple
    kampfisken skrev 2013-06-12 12:41:50 följande:
    Vad har ni på skötbordet förutom blöjor, tvättlappar, tops och olja?

Har ni puder, krämer odyl?
    Andra barnet så tycker inte sådant behövs så mkt, på bb får man massa bra saker som idomin guld värt!
    Det enda jag har hemma wips, tvättlappar blöjor o idomin!! 
  • kampfisken

Jag funderar på någon salva också men tänkte då på betanphen men idomin är ju en gammal trotjänare

• Fransa
    CatEyes skrev 2013-06-12 09:32:20 följande:

Jag nässprayar bara ena näsborren, för att bara "förstöra" en... Det märks att den blir täppt mkt fortare än den "osprayade", men jag hade inte kunnat sova utan att iaf får vara halvt otäppt!

...hoppar förresten in här jag med - har bf den 24 juli!  
  • Fransa

Ska kanske skriva att det är första barnet och att det är en tjej (vilket sambon dock inte vet, men jag är rätt övertygad om att han inte läser här!Tungan ute)

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?