• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • CatEyes

Jag har också börjat packa BB-väskan Skäms Har en timme resväg till förlossningen så jag vill vara förberedd.

Vi ska dessutom hälsa på några släktingar om några veckor som bor ett par timmar från oss så jag vill ha med mig mina saker ifall bebisen vill titta ut innan, vilket jag inte tror men kontrollfreak som jag är så måste jag vara redo..

• Gravid92

Jag har köpt en stor resväska hehe, har skrivit en lista och tänkte börja packa ner lite smått idag.

Hur stora väskor har ni? 

• Casslo08

Antar att jag också skulle börjat packa redan ifall jag bodde längre ifrån sjukhuset,ni är kloka som gör det tycker jag :)

Eftersom vi bor så nära och sambon kan åka hem på två minuter ifall vi behöver nåt så tar jag den minsta resväskan av våra tre resväskor. Hoppas på att jag inte behöver stanna så länge heller.

• Buzflikkan1

Hoppar in här jag oxå! :)

Jag väntar mitt andra barn, sambons första!
    Vi har införskaffat bilbarnstol, barnvagn och de stora sakerna.
    Sen har jag inte kunnat låta bli att köpa blöjor, salva, allt smått som hör till. Har även fixat kläderna och packat bb väskan!!

Slutar jobbet nästa torsdag, så vad ska man göra under den tiden man väntar? Allt är klart och jag går varje dag och tittar till allt och längtar...

• carro93
    Gravid92 skrev 2013-06-11 14:12:15 följande:
    Jag har köpt en stor resväska hehe, har skrivit en lista och tänkte börja packa ner lite smått idag.

Hur stora väskor har ni? 
    Jag har packat i en vanlig normalstor ryggsäck :) 
  • Pixx

Jag tänkte med ta en ryggsäck :) har väl 7 km till förlossningen så glöms nått får sambon köra hem :)

• Gravid92

Okej, kommer va lite pinsamt då kanske att komma in med en jätte väska och har 10 min till förlossningen Skäms
    Haha, men då vet jag att jag har allt med mig :)

• stromberg

Jag tänkte packa min väska när det är ca 3 veckor kvar, känns lagom. Vi har 15 min till förlossningen.

• kampfisken
    Gravid92 skrev 2013-06-11 14:12:15 följande:
    Jag har köpt en stor resväska hehe, har skrivit en lista och tänkte börja packa ner lite smått idag. Hur stora väskor har ni? 

Jag har också en stor väska då jag skall ha med min egna tempur kudde samt morgonrock
    besök gärna min blogg. kampfisken.bloggplatsen.se/
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?