Inlägg från: september2012 |Visa alla inlägg
  • september2012

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Hej, har läst ikapp och hoppar gärna in. Bf 29/7 enligt bm och 25/7 enligt mig så jag går in i v 35 imorn och är komatrött igen!

• september2012

V 36 :) det börjar liksom ila ner i ljumskarna så jag gissar att det börjar lförbereda sig, ngn annan som känner så?

• september2012

25 dagar kvar och vi har tänkt föda på Mölndal om vi är i stan då vi har ca 15 min dit. Åker till sommarstugan till helgen och ligger då mittemellan näl och Karlstad med 1,5 h resväg istället så alla papper och väskan ska med dit om det händer ngt.

• september2012

Min barnmorska har inte sagt ngt alls om bebisens storlek, kurvan stiger som den ska säger hon bara. Däremot fick jag veta att jag hade mkt fostervatten, kan det påverka måtten eller är det bebisen som blir mätt ändå??

• september2012

Slemproppen gick vid fyratiden inatt och nu har jag haft regelbundna onda värkar sen kvart i sex.... Hur länge ska man vänta innan man åker in??

• september2012

Efter värkar och jobb i sammanlagt 29 h födde vi en pojk på 3640g och 50 cm lång imorse!! Födde på vårt uträknade datum efter senaste mens.

• september2012

Pixx: jag hade ju regelbundna smärtsamma värkar i 19 h och var nöjd att jag kunde få i mig några tuggor mat, hoppade upp från soffan för att ta emot varje värk.

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?