Inlägg från: kampfisken |Visa alla inlägg
  • kampfisken
    Gravid92 skrev 2013-06-11 14:12:15 följande:
    Jag har köpt en stor resväska hehe, har skrivit en lista och tänkte börja packa ner lite smått idag. Hur stora väskor har ni? 

Jag har också en stor väska då jag skall ha med min egna tempur kudde samt morgonrock
    besök gärna min blogg. kampfisken.bloggplatsen.se/
  • kampfisken

Vad har ni på skötbordet förutom blöjor, tvättlappar, tops och olja?

Har ni puder, krämer odyl?

• kampfisken

Jag funderar på någon salva också men tänkte då på betanphen men idomin är ju en gammal trotjänare

• kampfisken

Jag har varit sjukskriven sedan 2 maj har BF 14 aug.
    Sjukskriven för hotande prematurfödsel pga smärtsamma sammandragningar som blir regelbundna väldigt snabbt.
    Tappen är också påverkad

• kampfisken
    carro93 skrev 2013-07-02 18:31:52 följande:
    Hur är det med era cravnings nu mot slutet? Jag har de senaste veckorna haft ett STORT sug efter trocadero!.. mycket dålig vana :( 

Rå potatis... Dock inte färskpotatis, när suget sätter in var det som att sluta röka suget kom.... Är även torsk på melon, honung eller vatten kvittar
  • kampfisken

Jag ligger på samma SF mått som veckor, och då jag gjort IVF fick jag ett TUL i vecka 32 och det visade att bebis bar +6% och en slutvikt på 3700
    Jag har mao alltid legat mellan stora och normala kurvan så du kan nog slappna av avseende mkt bebis i magen.

• kampfisken
    Casslo08 skrev 2013-07-24 20:05:29 följande:
    Hej hej alla! Imorgon kl 08.00 på morgonen så snittas jag (v.38+2). Hoppas ni alla mår bra och att ni också snart får träffa era små mirakel! Uppdaterar så fort jag hinner/orkar :)

Lycka till!
  • kampfisken

Autu..76- du borde ringa din husläkare idag för att få en akuttid måste vara ett helvete att ha det sådära, dom måste ju ha snabb hjälp för detta.

• kampfisken

Kikar in för att medela att våran lilla prins kom till världen i onsdags (natten mot onsdag)!
    Vattenavgång och värkarbete startat ca 12 timmar innan det planerade snittet så det blev ett planerat akutsnitt istället.
    Så kl 00.42 såg prinsen världen och mätte 52 cm och vägde 4050 g!

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?