• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Stora My

Carla: så bra han ligger som han ska. Kul med Me&I party. Vill också shoppa.

• Sara H
    Carla300 skrev 2013-08-12 13:22:46 följande:
    Fru mia: Åh va spännande det är för dig nu! Hoppas att de sätter igång på riktigt nu!

Min bebis är i rätt läge och väger 3,2kg. Livmodertappen är förkortad, mjuk och en cm öppen! Så något sker där fastän jag inte känner något:) Kanske jag borde förbereda mig på att han kan komma ut före bf?! Vecka 37+0 imorgon. Bröllop i helgen och me&i party nästa veckas torsdag. Sen får han komma.
    Sååå skönt att bebis är i rätt läge, Carla! Spännande att du redan är lite öppen också.
  • Carla300

Ja det blev mycket mer spännande nu;) Lite nervös över att åka iväg på bröllop 150km bort och att sova borta men det ska väl nog gå bra. Om jag börjar ha en massa förvärkar före det så kan vi nog inte åka. Meb jag har svårt att se art bebisen skulle komma redan! Är inte mentalt förberedd på att sluta vara gravid;)

• Stumpan84

Idag är jag såååå trött trots två portioner med pasta till lunch! Känns som att tappen är hans nya underhållning också för han vrider sig som en ballerina och trycker så det ilar i tappen :-\

• fru mia

Har du packat bb väskan Carla? Hade jag gjort om jag va du! Min väska ligger i bilen för säkerhets skull :)

• Stumpan84

Fick en hård förvärk som kändes bak i ryggen och nu är jag öm som tusan i ryggen men har inga fler sd... Blääää...

• Sara H
    Carla300 skrev 2013-08-12 14:32:42 följande:
    Ja det blev mycket mer spännande nu;) Lite nervös över att åka iväg på bröllop 150km bort och att sova borta men det ska väl nog gå bra. Om jag börjar ha en massa förvärkar före det så kan vi nog inte åka. Meb jag har svårt att se art bebisen skulle komma redan! Är inte mentalt förberedd på att sluta vara gravid;)
    Haha, tänker faktiskt också lite så! Det här är ju min första graviditet, och nu kan jag inte riktigt föreställa mig hur det känns att INTE vara gravid...

Det ska säkert gå bra för er att resa bort! Är bebisen snäll så väntar han tills ni kommit hem igen!
  • Stora My

Jag sitter i solen, som en strandad val i stolen, med svullna feta fötter, promenaden gjorde mig trötter, bebisen trycker ner så det ilar, bäst jag sitter här och vilar.

Spännande ni som har känningar. Snart är det på gång.

• Carla300

Fru mia: Jo, den är packad;) Och en cola ligger i kylen inför förlossningen. Napparna kokade jag idag så ska lägga med en i bb väskan. Är nog redo praktiskt men inte riktigt mentalt. Kommer att sakna graviditeten något fruktanavärt för jag mår faktiskt riktigt bra så det är riktigt trevligt att vara gravid! Så jag förtjänar inte att få före beräknat;) Men jag längtar såklart efter lillen mer och mer för varje dag som går så snart kommer jag nog att ta till hemmaknep för att få ut honom i alla fall;)

• oldy

På väg till förlossningen nu pga en blödning.. Hjälp vad pågår tro?

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?