• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Mammaspärlaa

Är det någon mer än jag som är Vrålhungrig på kvällarna? Jag åt stor middag kl 18 och tryckt i mig 2 leverpastej smörgåsar nu och ändå är jag ff hungrig!

• oldy
    fru mia skrev 2013-08-12 21:09:05 följande:
    Regelbundna värkar sedan kl 16... först bara var 30de min, nu är de ca 10 min mellan... hoppas dom inte stannar av.... börjar bli läskigt.... hur mår du?
    Å så spännande! Lycka till!
  • Stumpan84
    Mammaspärlaa skrev 2013-08-12 21:13:05 följande:
    Är det någon mer än jag som är Vrålhungrig på kvällarna? Jag åt stor middag kl 18 och tryckt i mig 2 leverpastej smörgåsar nu och ändå är jag ff hungrig!

Nopp men törstig som fan och halsbrännan är tillbaka :-\
  • Mammaspärlaa

Fru Mia! Åhhh så spännande! Hoppas verkligen det håller i sig! Nu är nog snart din bäbis här! Kämpa på snart har du din underbara belöning!!!:)

• Sarus85

Lycka till fru Mia :)

Inte hungrig utan mår illa hela tiden och har hslsbränna.

Är sjukt trött och skulle kunna ligga konstant i sängen. Fast det är lite svårt med en 2,5 åring. Tur vi är hos svärisarna som hjälper jättemycket.

Imorgon är det BM besök!

• Carla300

Lycka till fru mia!!:) Hoppas att det är på riktigt nu!

Jag har sytt en "kjol" till babykorgen. Blev riktigt bra! Imorgon ska jag sy lakan och sen så tror jag att jag börjar känna mig redo:) Har lite mera sammandragningar på kvällen men de gör inte ont.

Åh vad spännande det blir i den här tråden nu!!:D

• Mammaspärlaa

Stumpar 84 - törstig är jag med, som tur är har jag fått dille på mineralvatten! Tackar för det, tänk vilken kombo det hade varit om jag hade haft cravings på coca cola med tanke på min aptit...

• oldy
    Sarus85 skrev 2013-08-12 21:28:44 följande:

Oldy då får du köra och handla det imorgon ;)

Ja det måste jag ju

Tänk om det är på gång snart.. I vilket fall är det ju inte jättelångt kvar iaf.
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?