• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • fru mia

Tack snälla ni :) hoppas hoppas de fortsätter! Stumpan 84: ska jag skicka lite smärta ;)

• Stumpan84
    Mammaspärlaa skrev 2013-08-12 21:53:40 följande:
    Stumpar 84 - törstig är jag med, som tur är har jag fått dille på mineralvatten! Tackar för det, tänk vilken kombo det hade varit om jag hade haft cravings på coca cola med tanke på min aptit...

Jag behöver inte oroa mig för vikt eller dyl då jag är väldigt smal och tur är det för saft är inte speciellt nyttigt heller :-P
    fru mia skrev 2013-08-12 22:01:58 följande:
    Tack snälla ni :) hoppas hoppas de fortsätter! Stumpan 84: ska jag skicka lite smärta ;)

Jaaaaa men bara om det är smärta som faktiskt gör att något händer :-P
  • Stora My

Spännande fru mia, håller tummarna det är dags nu.

Oldy: skönt det inte var någon fara.

Jag är både törstig och kvällshungrig. Halsbrännan hade lugnat sig lite (magen har sjunkit) men idag har jag haft mer igen. Jag är less halsbrännan!

• oldy

I natt drömde jag att jag födde min dotter. Hon var helt perfekt och världens sötaste. Hela natten har jag ammat, pussat & gosat med henne. Nej herregud vad jag längtar!! <3

• Sara H
    oldy skrev 2013-08-13 09:02:19 följande:
    I natt drömde jag att jag födde min dotter. Hon var helt perfekt och världens sötaste. Hela natten har jag ammat, pussat & gosat med henne. Nej herregud vad jag längtar!! <3
    Mysigt! Vilken tur att det inte verkar vara nån fara för dig. Men spännande att det kanske är på gång så smått..?

Fru Mia: Hoppas det går bra och att det är en bebis på gång! Jag håller tummarna!
  • oldy
    Sara H skrev 2013-08-13 09:20:14 följande:
    Mysigt! Vilken tur att det inte verkar vara nån fara för dig. Men spännande att det kanske är på gång så smått..? smile1.gif

Fru Mia: Hoppas det går bra och att det är en bebis på gång! Jag håller tummarna!
    Jag vet inte, kan ju vara så att tappen började blöda för att hon borrat ner sig så långt det går. Men jag hade inte haft något emot om hon kom snart
  • oldy

Nu kom det blod igen. Men har för mig att de sa att så länge det inte kommer massor så skulle jag avvakta. 
    Någon som har någon erfarenhet? Är det vanligt eller kan det vara på G?

Jag tror ändå det är dags att packa BB-väskan idag.. Flört 

• Stumpan84
    oldy skrev 2013-08-13 09:02:19 följande:
    Vilken mysig dröm! Min natt har bestått av sparkar i ryggen ifrån en drömmande 3-åring *suckar* Dålig sömn = dåligt humör =( Jag haaaatar vara på dåligt humör! 
  • oldy
    Stumpan84 skrev 2013-08-13 10:06:09 följande:
    Vilken mysig dröm! Min natt har bestått av sparkar i ryggen ifrån en drömmande 3-åring *suckar* Dålig sömn = dåligt humör =( Jag haaaatar vara på dåligt humör! 
    Haha stackare, och så kanske du har en som sparkar där fram med?

Hoppas du kan vila nåt under dagen.
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?