• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • fru mia

Tack så mycket!!! Oldy: man vet aldrig, kanske dags för dig snart ! Spännande :)

• Mammaspärlaa

Var hos bm idag, bäbis ligger långt ned och är fixerad! Men inga värkar eller känningar utöver min följeslagare foglossning:)

• oldy
    fru mia skrev 2013-08-13 17:15:57 följande:

Tack så mycket!!! Oldy: man vet aldrig, kanske dags för dig snart ! Spännande :)

Jag går ju tyvärr och hoppas att det inte dröjer allt för länge, men borde nog tagga ner och inse att jag kanske får vänta några veckor. (V 37 på tors).
  • Sara H

Stort grattis fru Mia! Hoppas ni alla mår bra!

Idag var jag på rundvisning på Förlossningen, blev till min förvåning alldeles rörd och fick kämpa för att inte börja snyfta... Är så blödig nu! Men det träffade ju helt klart nåt i mig, tanken på att det är där vi (förhoppningsvis!) kommer att träffa vår son för första gången.

• oldy

Blodblandad flytning igen, i trosan, inte bara när jag torkar mig. Har mensvärk som kommer och går i rygg, ljumskar, i vaginan och några i höfterna. 
    Doktorn sa igår att så länge man inte blöder massor så är det lugnt. Ska jag bara låta det vara då och se vad som händer? Vill inte ringa för minsta lilla..  

• Stora My

Ring och rådfråga ändå.

Verkar som det är på gång i och med värk, ljumskarna osv.

• oldy
    Stora My skrev 2013-08-13 21:33:22 följande:

Ring och rådfråga ändå.

Verkar som det är på gång i och med värk, ljumskarna osv. smile1.gif

Jag avvaktar tills imorgon, har redan varit på förlossningen tre gånger och är i vecka 36 haha man känner sig dum..
  • fru mia
    oldy skrev 2013-08-13 20:24:32 följande:
    Blodblandad flytning igen, i trosan, inte bara när jag torkar mig. Har mensvärk som kommer och går i rygg, ljumskar, i vaginan och några i höfterna.  Doktorn sa igår att så länge man inte blöder massor så är det lugnt. Ska jag bara låta det vara då och se vad som händer? Vill inte ringa för minsta lilla..  

Låter som när mitt startade! Innan värkarna kom igång ordentligt..
  • oldy
    fru mia skrev 2013-08-13 22:14:44 följande:

Låter som när mitt startade! Innan värkarna kom igång ordentligt..
    Hur lång tid tog det innan ditt satte igång då?

Jag ringer imorgon om det kommer blod då med. Känns ändå som man vill kolla upp det igen, trots att det var konstaterat från tappen igår.
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?