• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Carla300

Jag har haft exeptionellt många kisspauser inatt jag också.

Är ganska otrevligt att ha ett så dåligt humör som jag har nu och jag befarar att det kommer att hålla i sig tills bebisen är ute. Har inte alls någon lust att vara social. Har inte lust med någonting alls egentligen. Förutom att dricka cola och äta choklad, haha;) Och imorgon ska jag på bröllop och kommer säkert 100 gånger få svara på frågan när jag ska få. Och så ska jag vara värdinna för me&i party på torsdag, med det här humöret... Kommer att sitta tyst och sur i ett hörn;)

• Stumpan84
    Carla300 skrev 2013-08-16 10:44:12 följande:
    Jag har haft exeptionellt många kisspauser inatt jag också.

Är ganska otrevligt att ha ett så dåligt humör som jag har nu och jag befarar att det kommer att hålla i sig tills bebisen är ute. Har inte alls någon lust att vara social. Har inte lust med någonting alls egentligen. Förutom att dricka cola och äta choklad, haha;) Och imorgon ska jag på bröllop och kommer säkert 100 gånger få svara på frågan när jag ska få. Och så ska jag vara värdinna för me&i party på torsdag, med det här humöret... Kommer att sitta tyst och sur i ett hörn;)

Men måste du va värdinna om du mår så dåligt? Kan du inte skjuta fram det så du får lite lugn och ro?
  • Carla300
    Stumpan84 skrev 2013-08-16 10:48:27 följande:
    Men måste du va värdinna om du mår så dåligt? Kan du inte skjuta fram det så du får lite lugn och ro?

Nä, jag måste inte men jag vill köpa kläder därifrån föte bebisen kommer så har inte mycket att välja på då. Men tänker inte bjuda på sju sorters kakor och det är nog bara närmaste bekanta som kommer så nog ska det gå bra. Men idag känner jag inte för det.
  • oldy

Har också sovit dåligt i natt, eller inte sovit alls faktiskt. Kollat på "modern family" till 6.30 imorse sen sov jag ett par timmar.

• Sarus85

Tul Idag och han beräknades väga 3400 gram är i v 37+2 så lite över medel. Så han får gärna komma nu :-/

• fru mia
    Stumpan84 skrev 2013-08-15 10:34:40 följande:
    Haha skicka du med posten eller ups?

Posten ;)
  • Carla300

Provade klänningen jag skulle ha på bröllopet imorgon ich den är, tro det eller ej, för STOR! Skit också. Hittade något annat jag skulle kunna ha men måste konsultera gubben min först om det passar sig. Det är en fodralklänning i svart och vitt och jag är inte säker på om den visar för mycket former? Gravida brukar ju klä sig mera i "tält" klänningar och inte åtsittande så jag vet inte om det passar sig...

• Stumpan84
    fru mia skrev 2013-08-16 13:35:37 följande:
    Posten ;)

Ja då har det nog tappats bort på vägen som med allt annat

Bakade äpplepaj idag och gjorde vaniljsås och har haft sd nu var 10:e minut... Men han får fasiken inte komma förens jag har fått äta min paj och sås!! :-P
  • Sarus85

Carla- klart du kan ha en tajt klänning. Är jättefint på gravida tycker jag :)

Strumpan- hinner du inte äta kan du skicka hem pajen till mig!! ;)

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?