• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Stumpan84
    Sarus85 skrev 2013-08-16 15:20:37 följande:
    Carla- klart du kan ha en tajt klänning. Är jättefint på gravida tycker jag :)

Strumpan- hinner du inte äta kan du skicka hem pajen till mig!! ;)

Haha men de e klart nu och inget förändrat! Kanske han kommer ut när han får smaka på pajen
  • Carla300

Stumpan84: Spännande med regelbundna sd!!

Har läst lite mer i boken "föda utan rädsla" (som jag också läste inför förra förlossningen) och känner mig riktigt taggad inför att föda nu!:) Och lite lite bättre humör har jag nu. Insåg att hur jobbigt det än känns nu så kommer bebisen nog inom en månad. Men jag hoppas såklart att han ska titta ut före bf för jag längtar mer och mer hela tiden nu. Men om en månad borde han vara ute. Positivt tänkande;)

• Sarus85

Mm får hoppas han kommer ut av pajen . Annars får du ta med och bjuda på BB hehe!

Vet du hur läget är i Malmö nu? Det var fullt upp i HBG idag så jag kom knappt in. De trodde de skulle sätta igång mig idag men jag var ju bara där för TUL haha

• Stumpan84
    Sarus85 skrev 2013-08-16 17:36:44 följande:
    Mm får hoppas han kommer ut av pajen . Annars får du ta med och bjuda på BB hehe!

Vet du hur läget är i Malmö nu? Det var fullt upp i HBG idag så jag kom knappt in. De trodde de skulle sätta igång mig idag men jag var ju bara där för TUL haha

Nopp allt har stannat av nu *suckar* Inte ens en vanlig sd! :'(

Ehm jag har ingen aning om hur där är men verkar lite lugnare nu än för en månad sen.. Vi har annars svärmor på standby för att köra till Ystad
  • Sarus85

Ystad har ju väldigt bra rykte. Så blir säkert toppen :) men skönast att inte behöva åka så långt!

Då fick du njuta av din paj iaf.

Envisa barn kom nu :)

• Stumpan84
    Sarus85 skrev 2013-08-16 22:04:19 följande:
    Ystad har ju väldigt bra rykte. Så blir säkert toppen :) men skönast att inte behöva åka så långt!

Då fick du njuta av din paj iaf.

Envisa barn kom nu :)

Ja sitta i bil så långt med värkar har jag ingen lust med.. Här bor jag 7 min ifrån förlossningen så kommer promenixa in :-P

Ja guuud va gott det va med paj! Men måste sluta snåla med äpple :-P

Ja han är riktigt jäkla envis nu! Hade hoppats på att han skulle komma nu så vi slipper ha fika på Söndag för jag är sååå inte på humör för de men lär väl behöva stå ut *suckar*
  • MammaMu74

Fru Mia: Hemma igen!!
    Ingen är gladare än jag :) Fick komma hem igår efter att läkaren "friskförklarat" mig... Enligt henne är tappen inte påverkad alls?!
    Fattar fortfarande ingenting och det känns tråkigt att förlossningar inom samma län baktalar varann...
    Kontaktade FL hemma i Nyköping och ska in på koll om drygt en vecka igen, vilket E-tuna ej tyckte var nödvändigt.

Det känns bra!

Men nog pratat om mig nu, GRATTIS Fru Mia till er lilla prinsessa!! Skönt att allt gick bra :) Tänkte faktiskt på dig när jag var inne på FL, riktigt häftigt att vi var där samtidigt!
    Hoppas att febern ger med sig nu så ni får åka hem med er lilla skatt!

Då får vi se vem som står på tur ;) Det verkar röra på sig i tråden och vara dax på lite olika håll... Ett stort lycka till alla goa i tråden!! Jag har bestämt mig för att vänta med FL ett tag till iaf ;)

Kram!

• fru mia
    MammaMu74 skrev 2013-08-16 23:18:49 följande:
    Fru Mia: Hemma igen!! Ingen är gladare än jag :) Fick komma hem igår efter att läkaren "friskförklarat" mig... Enligt henne är tappen inte påverkad alls?! Fattar fortfarande ingenting och det känns tråkigt att förlossningar inom samma län baktalar varann... Kontaktade FL hemma i Nyköping och ska in på koll om drygt en vecka igen, vilket E-tuna ej tyckte var nödvändigt. Det känns bra! Men nog pratat om mig nu, GRATTIS Fru Mia till er lilla prinsessa!! Skönt att allt gick bra :) Tänkte faktiskt på dig när jag var inne på FL, riktigt häftigt att vi var där samtidigt! Hoppas att febern ger med sig nu så ni får åka hem med er lilla skatt! Då får vi se vem som står på tur ;) Det verkar röra på sig i tråden och vara dax på lite olika håll... Ett stort lycka till alla goa i tråden!! Jag har bestämt mig för att vänta med FL ett tag till iaf ;) Kram!

Vad skönt! Hoppas e-Tuna har rätt den här gången men bra av Nyköping att följa upp! Hade en superbra barnmorska på förlossningen i nyk som egentligen jobba i e-Tuna men gick in extra. Vi har fått komma hem & alla mår bra :)
  • Carla300

Mammamu74: Va skönt att allt är okej!:)

Jag håller på att bli förkyld:( Trist. Hoppas att jag hålls någorlunda frisk idag i alla fall för det är bröllop på schemat idag. Får nu se hur länge jag orkar ikväll. Inga dom helst tecken på att något skulle vara på gång i alla fall. Förutom att jag sovit ovanligt bra inatt;)

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?