• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Stumpan84

Min frukost idag består av nutella... Why? För jag blir så jävla deppig av all start och sen stopp :'( Någon här inne som har fått hinnsvepning?

• Sarus85

Mammamu, super skumt att tappen inte var påverkad. Men skönt att allt var bra!

Strumpan- mm gott med nutella. Har hemmagjord nutellaglass i frysen som ska intas senare idag *mums*!!!

Jag fick hinnsvepning 36+6 och det hjälpte tydligen inte. Nästa blir 37+6 så om fyra dagar!

• Stumpan84
    Sarus85 skrev 2013-08-17 08:49:20 följande:
    Mammamu, super skumt att tappen inte var påverkad. Men skönt att allt var bra!

Strumpan- mm gott med nutella. Har hemmagjord nutellaglass i frysen som ska intas senare idag *mums*!!!

Jag fick hinnsvepning 36+6 och det hjälpte tydligen inte. Nästa blir 37+6 så om fyra dagar!

Måste man vara öppen för att få en? Tror inte ens jag har öppnat mig nämligen :'(
  • fru mia
    Stumpan84 skrev 2013-08-17 08:19:17 följande:
    Min frukost idag består av nutella... Why? För jag blir så jävla deppig av all start och sen stopp :'( Någon här inne som har fått hinnsvepning?

I söndags tror jag de så köpte jag en paradis ask & vräkte i mig själv & i måndags bakade vi negerbollar sen kom värkarna & på natten åkte vi in så choklad måste vara jäkligt bra :)
  • Stumpan84
    fru mia skrev 2013-08-17 09:08:02 följande:
    I söndags tror jag de så köpte jag en paradis ask & vräkte i mig själv & i måndags bakade vi negerbollar sen kom värkarna & på natten åkte vi in så choklad måste vara jäkligt bra :)

Jääääklar jag ska ösa i mig choklad då!
  • fru mia
    Stumpan84 skrev 2013-08-17 09:13:59 följande:
    Jääääklar jag ska ösa i mig choklad då!

Den bästa medicinen som finns för kropp & själ :)
  • Sarus85

Jag vet inte om du behöver ha öppnat dig :/. Jag var öppen 2 cm. Tror säkert du också börjat det är ju vanligare bland omföderskor.

Har köpt choklad till förlossningen men då kanske jag ska äta det nu istället ;)

Börjar nästan bli så desperat att jag ska gå och köpa en ananas men svider ju så på tungan att äta det och är nog en myt ändå! Så jag låter nog bli

• Stumpan84
    fru mia skrev 2013-08-17 09:52:07 följande:
    Den bästa medicinen som finns för kropp & själ :)

Åhhh jag kan utan problem trycka i mig så mycket choklad så jag spyr! Jag har dock undvikit de då det påverkar hormonerna så kraftigt så jag har psykiskt mått bättre av att äta det i små mängder men nu är allt tillåtet! :-P
  • MammaMu74
    fru mia skrev 2013-08-17 01:12:01 följande:

Vad skönt! Hoppas e-Tuna har rätt den här gången men bra av Nyköping att följa upp! Hade en superbra barnmorska på förlossningen i nyk som egentligen jobba i e-Tuna men gick in extra. Vi har fått komma hem & alla mår bra :)

Underbart!! Skönt att vara hemma, ingen höjdare att ligga inne....
    Ja jag hoppas att sanningen i denna historia ligger åt rätt håll och jag är jätte tacksam för att dom kollar upp mig extra :)
    Alla BM som jag var i kontakt med i E-tuna var jätte goa allihop! Trots att dom hade häcken full tog dom sig tid :)
    Under onsdags dygnet kom det 11 bäbisar, kändes som om det var skytteltrafik på FL ;)
  • MammaMu74
    Stumpan84 skrev 2013-08-17 08:19:17 följande:

Jag fick två hinnsvepningar med sonen och det hjälpte inte alls mer än att jag hade lite värkar i några timmar.
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?