juliaa95 skrev 2013-06-05 20:14:58 följande:
Härligt att ni mår någorlunda bra här! Jag mår också toppen :) Lite trött bara pga järnbristen.
Hur gör ni nu till sommaren med kläder och så? Jag hann aldrig köpa mig ett par shorts i min storlek innan dom tog slut och HM är det enda stället jag vet som säljer "billiga" mamma kläder och enligt dom ska dom inte få in några mer leveranser. Har ni något tips på hur jag kan göra? För på internet är alla kläder alldeles för dyra för mig som är arbetslös. :(
På H&M har de ju även billiga mammabyxor (smala jeans), för 199 kr - samma pris som shortsen jag köpte där. Mitt tips är att köpa ett par såna byxor och klippa av dem i önskad längd. Vik upp kanten ett par gånger så slipper du fålla. Jag var på H&M igår och köpte en enkel, svart mamma-kjol för 79,50. Jättebekväm och skönt material som man inte lär bli varm av i första taget. Köpte även en jättefin långkjol för 149 :- i tunn och skön kvalitet på "vanliga" Divided-avdelningen. Tog en storlek större och drog den över magen, som får ytterligare lite plats att växa i sommar.