• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • juliaa95
    Carla300 skrev 2013-06-01 18:15:45 följande:
    Juliaa95: Va kul! Är det första barnet?:)

Vi vann budet på syskonvagnen så bara vi får den hämtad och betald så är det fixat:) Min man köpte ny bil idag så nu ryms vi jättebra att färdas!
    Jaa det är första barnet :D Så himla spännande!
    Vad härligt att ni vann budet, har du tips på någon bra barnvagn? Jag har funderat på Brio Happy, kombivagn. Tror du den är något att ha? :)
  • juliaa95
    madelenee skrev 2013-06-02 10:23:15 följande:
    Åh, va roligt! Jag har också bf den 3 september :)
    Du också? :D Så roligt!
  • Lukes mamma

Hej :)jag har 98 dagar kvar och BF den 8/9. Väntar mitt tredje barn :) de andra är 7 och snart 6. Jag följs gärna åt :)

Kram

• juliaa95
    Lukes mamma skrev 2013-06-02 15:20:00 följande:
    Hej :)jag har 98 dagar kvar och BF den 8/9. Väntar mitt tredje barn :) de andra är 7 och snart 6. Jag följs gärna åt :)

Kram
    Så spännande! :)
  • juliaa95
    madelenee skrev 2013-06-02 18:55:13 följande:
    juliaa95: Yes! Första barnet här också, så spännande :D
    Jaa visst är det! Hur har din graviditet varit hittills då? :D
  • fru mia

Hej hej! Har bf 27 augusti. Tredje barnet, har två flickor 3 & 5 år.

• madelenee

juliaa95: Det kanske låter konstigt, men den har varit toppen hittills. Bara liite illamående de första veckorna, annars har jag känt mig som vanligt. Förutom att magen börjar bli större nu :). Ingenting som har stört det vardagliga livet speciellt mycket, så jag ska absolut inte klaga. Hur har det varit för dig?

• juliaa95
    madelenee skrev 2013-06-02 23:17:00 följande:
    juliaa95: Det kanske låter konstigt, men den har varit toppen hittills. Bara liite illamående de första veckorna, annars har jag känt mig som vanligt. Förutom att magen börjar bli större nu :). Ingenting som har stört det vardagliga livet speciellt mycket, så jag ska absolut inte klaga. Hur har det varit för dig?
    Nästan lite läskigt med bf samma datum plus att vi verkar ha mått samma haha :D Jag har allvarligt talat mått hur bra som helst, det ska vi nog vara väldigt glada för! Jag mådde illa lite i början men det fick över så fort jag åt något litet, sen har det varit precis som vanligt, om inte bättre tom :)
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?