• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Okändkvinna
    Carla300 skrev 2013-06-18 18:00:50 följande:

Jag mår nog riktigt bra! Lite halsbränna ibland och stickningar nere i magen om jag anstränger mig för mycket. Själv då?:)
    Jag måste också väldigt bra, framför allt om man jämför med andra medlemmar här. Jag börjar bli väääldigt trött bara.
  • Okändkvinna
    Carla300 skrev 2013-06-19 11:34:47 följande:
    Välkommen sjufyrasju:)
    Tänk, snart är det bara två månader kvar till september! Inte länge kvar innan vi har våra små här:) Har ni tagit reda på könet? Vi gjorde ju fostervattenprov så vet till 100% att det är en pojke vi ska få:)
    Vi väntar också en pojke. På ultraljudet såg vi en tydlig liten snopp, men eftersom vi inte gjort fostervattensprov är det ju ändå inte 100 %.
  • fru mia

Värst vad det var lugnt i tråden idag, alla trötta efter midsommarfirande?

• Carla300

Har haft lite av en internetpaus under midsommarhelgen. Har haft en riktigt trevlig midsommar!

I fredags sparkade lillen jättemycket neråt. Kändes som att han på riktigt tänkte sparka ut foten genom livmoderhalsen! Skitläskigt. Ska prata med bm om det när jag ska dit på torsdag. Annars är allt bra. Men börjar för första gången någonsin känna mig ful som gravid. Har alltid tyckt att det är så fint med stor mage men i helgen blev jag lite trött på den.

Imorgon går jag in i vecka 31. En milstolpe:) 10 veckor kvar då. Nästa milstolpe är 32+0 för då får jag föda på mitt sjukhus om bebisen vill ut. Sen vecka 35+0 för då tänkte jag börja med hallonbladste och sen 37+0 för då räknas bebisen som färdig. Inte så värst mycket kvar nu:) Och har inte ställt något i ordning ännu...

• fru mia

Tror tiden kommer gå snabbt när alla semestrar börjar. Hade en trevlig midsommar med familj & vänner sedan däcka jag i feber dagen efter & var helt borta i huvudet, så glad att febern är borta :)

• Madonna1986

hEJ! Jag har BF den 8 sebtemper och hänger gärna på här om man får`? Första barnet för både mig och min fästman och allting har gått bra hittils, bortsett från alla hormonrubbningar och foglossning som hör till.

• Carla300

Välkommen madonna1986!

Vecka 30+0 idag:D 70 dagar kvar! Och bara 49 dagar kvar tills bebisen räknas som färdig. Ojoj så snabbt tiden går nu! Borde börja söka fram babykläder och tvätta dem så småningom. Och köpa något nytt också:)

• fru mia

Är så glad idag! Bor på en väldigt liten ort men hux flux har det öppnat en barnklädesaffär här mitt i ingenstans :) så roligt :D

• Stumpan84

Rörelserna har blivit mindre kaotiska nu.. Bara 65 dagar kvar! Fast både jag och min bm tror att det är snarare 37 dagar kvar då jag aldrig någonsin går hela tiden ut...

• fru mia

Spännande! Snart har du nog din bebis i famnen! Hoppas den inte kommer allt för tidigt bara! Jag har 63 dagar till BF nu..

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?