Inlägg från: Okändkvinna |Visa alla inlägg
  • Okändkvinna

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Jag hoppar också in här. :) Är beräknad till 3:e september och går alltså in i vecka 30 imorgon (!). Tiden har bara sprungit iväg! Men det känns som att det kommer att gå segt nu de sista tio veckorna för jag bara läääängtar till min lille bebis vill titta ut.

Hur förebereder ni er inför förlossningen? Detta är mitt första barn så jag vet inte vad jag har att vänta. Har ni några tips på förlossningsfilmer, böcker eller hemsidor som kan vara till hjälp?

• Okändkvinna
    Carla300 skrev 2013-06-17 19:54:24 följande:
    Okändkvinna: jag har också bf den tredje!:) Jag väntar tredje barnet och kan tipsa om boken "föda utan rädsla". Den är bra även om man inte är rädd inför förlossningen så titeln är lite missvisande.
    ÅH vad roligt att vi har samma datum. Hur mår du? Tack för tipset, ska ta och leta på biblan om boken finns där :)
  • Okändkvinna
    Carla300 skrev 2013-06-18 18:00:50 följande:

Jag mår nog riktigt bra! Lite halsbränna ibland och stickningar nere i magen om jag anstränger mig för mycket. Själv då?:)
    Jag måste också väldigt bra, framför allt om man jämför med andra medlemmar här. Jag börjar bli väääldigt trött bara.
  • Okändkvinna
    Carla300 skrev 2013-06-19 11:34:47 följande:
    Välkommen sjufyrasju:)
    Tänk, snart är det bara två månader kvar till september! Inte länge kvar innan vi har våra små här:) Har ni tagit reda på könet? Vi gjorde ju fostervattenprov så vet till 100% att det är en pojke vi ska få:)
    Vi väntar också en pojke. På ultraljudet såg vi en tydlig liten snopp, men eftersom vi inte gjort fostervattensprov är det ju ändå inte 100 %.
  • Okändkvinna
    Sarus85 skrev 2013-07-06 12:58:38 följande:
    Är det för sent att hoppa in i den här tråden? Jag har BF 3 september och det är mitt andra barn.

Kan checka av halsbränna, foglossning och sömnsvårigheter här med :)
    Klart du ska hoppa in här. Jag har också bf 3:e september :)
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?