• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • oldy

Tack för peppen!

Jag slutade ju nyligen med P-piller så det är väl inte ovanligt att det blir såhär, men blir ju less när det gick så bra förra gången. Ibland är testen starkare, sedan svagare- men aldrig positiva.

• fru mia

Hade ni en trevlig nyårsafton? Vi var hemma och hade några andra familjer här på middag. Gott nytt år!!!

• Stora My

Vi hade det fint. Stillsamt bara vi i familjen. Vi åt gott och tittade Disneyfimorgon innan pojkarna gick i säng.

Gott nytt år! Ett nytt spännande år.

• oldy

God fortsättning!

Vi har också haft det bra, lugnt och mysigt med nära och kära.

• Sara H

Gott nytt 2015!

Vi hade en lugn nyårsafton med bara våra mammor inbjudna.

Har det lite kämpigt med hälsan pga en luftvägsinfektion som inte vill ge med sig, plus illamående och trötthet, så jag har spenderat mellandagarna och nyår på soffan i största möjliga mån.

Går in i vecka 10 idag och än så länge flyter graviditeten på bra vad det verkar, vi håller tummarna för det iaf. <3

God fortsättning allihop!

• fru mia

God fortsättning! Första arbetsdagen i dag efter 2,5 veckor ledigt. Skolan hade planeringsdag så äldsta dottern fick jobba med mig istället.

Ja ett nytt spännande år! Vilken vecka är du i nu stora my?

Sara: Hoppas du mår bättre snart!

• Stora My

Jag har gått in i v 34 nu. Börjar bli lite tröttare men mår bra. Pojkarna börjar förskola/förskoleklass imorgon och jag och den lille ska ta en promenad efter vi skjutsat dem. Annars tar vi det mest lugnt.

• fru mia

Herrejösses! Tycker tiden gått så fort! Häftigt att lillen snart är storebror!

Evelin babblar på som bara den. Nya ord varje dag tänk om man själv lärde sig lika mycket nytt varje dag =)

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?