• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Sara H

Men fy med magsjuka! Hoppas barnen kryar på sig.

Härligt att tiden går framåt, Stora My!

Jag hade ÄL för ca en vecka sedan, så vi får se om våra ansträngningar räcker denna gång. Första aktiva försöket, så jag har superlågt ställda förhoppningar och är glad att jag ens har ÄL över huvud taget att försöka på, det är en stor grej.

3-4 grader här, grått grått grått, regn och lerigt. Ge mig snö tack! <3

• Stora My

Oldy: spännande! Det är så länge sen jag åt p-piller så jag minns inte hur lång tid efter man slutat allt har kommit igång igen. Hur länge försökte ni sist innan det tog sig?

Håller tummarna det blir snart!

• Stora My

Sara: håller tummarna för er!

Så roligt barnverkstan är igång igen. Det är härligt med syskon.

• oldy

Det tog sig på första försöket med Stina, så jag hann liksom inte känna av P-pillerstoppet.. Men denna gången har jag inte fått utslag på ÄL så jag får invänta BIM och se vad som händer.

• fru mia

Nu är familjen frisk igen. Så skönt. Alla utom jag har haft en släng av magsjuka. Nu har jag en veckas ledigt. Känns lite lyxigt att ha tid att fixa jul i huset =) har dock inte fått nån julkänsla än, har ni?

• Stora My

Ja nu börjar julkänslan infinna sig. Bakat lussebullar, smakat glögg och grannarna har börjat pynta. Själv börjar jag fredag och gör färdigt på lördagen. All snö har regnat bort så det är ju ett minus.

• Sara H

Här är julpyntet klart, förutom granen såklart.

Imorse plussade jag! Har fått svaga streck på stickor sedan i söndags, men tog vanligt CB och ett digitalt imorse och nu är det ingen tvekan! Är så glad och så chockad! Och vilken revansch för min kropp mot förra gången då det tog ett år!

Trevlig helg på er alla!

• Stora My

Å så roligt Sara H. Grattis! När blir bf?

Det var samma för oss att det gick snabbare andra gången. Vi hade också försökt över ett år första gången. En läkare sa att det oftast går snabbare när man varit gravid för att kroppen är inställd på att föda barn.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?