• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • fru mia

Bor ni i lägenhet nu oldy? Roligt att leta hus! Och Stina är ju stor tjej nu =)

Stora my: skönt att sprutorna är avklarade! Fick han feber också? Han växer ju så det knakar!

Glöm inte uppdatera oss när du varit på ul =)

Här fixar maken pappaledigheten galant med alla 3 tjejerna =) Nästan irriterande bra ;) haha!

• Stora My

Skrattar lite åt din pappa kommentar.

Tyckte A kändes lite varm igår men febern borde ju ha kommit på onsdagskvällen. Han var lite gnällig igårkväll men tror det är en ny tand på g.

Och nu klurar jag på om jag ändå måste fråga kön på Ul.

• oldy

Fru Mia; haha jag är lite orolig för det här hemma med! Pappan tar över i november och nu har hon börjat sova bättre. Han skojar om att de ska sova länge varje dag, hehe men det lär ju inte hända!

Stora My; berätta hur det gick på UL nästa vecka.

Ja vi bor i en 3:a, en bostadsrätt som vi försökt sälja länge. Har ca en visning i veckan, fullt jobb med att städa bort spår från hund och barn varje vecka haha! Men rent blir här åtmistone..

• fru mia

Oj är det så svårt att sälja hos er! Vi borde sälja, här är lätt att sälja just nu men sånt går väl upp och ner men dom senaste 4 husen i vårt område är sålda innan visning men tyvärr bor det några i vårt drömhus och dom verkar inte vilja flytta...

• oldy

Ja lägenheter är svårsålda, men husen går åt snabbt.

Tjatigt för oss som sitter med lånelöfte och längtan efter hus, men vi måste få sålt först. Speciellt när man längtar efter att göra syskon som småningom, det går liksom inte här. Eller ja, tillverka syskon går så klart!

• Stora My

Kanske lika bra börja tillverka så ordnar det sig med försäljning och köp. Nä skämt å sido, förstår din längtan efter hus. Tråkigt det går så segt få sålt lägenheten. Det skulle inte funka bo i lägenheten ett tag ifall syskonplanerna blev av snabbare än tänkt?

• Stora My

Som jag trodde, en ny tand i nedre käken. Imorgon ska vi förresten på första tandläkarbesöket eller rättare sagt till tandsköterskan på samtal. Lilla killen vågar nu ta lite fler steg mot mig eller pappa. Det händer mycket nu.

• fru mia

Här är det också tandsköterskan som har första besöket så jag får väl ha samtal för maken då =P

• Stora My

Ja, känns i ryggen nu att jag kånkar på lillebror hela tiden. Vet ni, jag måste nog fråga kön på Ul ändå. Jag är så nyfiken, fastän vi bestämt att inte fråga.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?