• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Stora My

Varit på Ul idag. Allt var bra och liten hade vuxit. Nytt beräknad datum blev 24 februari. Det är som vi trodde en liten pojke i magen.

• oldy
    Stora My skrev 2014-10-02 14:12:29 följande:

Varit på Ul idag. Allt var bra och liten hade vuxit. Nytt beräknad datum blev 24 februari. Det är som vi trodde en liten pojke i magen. smile1.gif

Grattis!! Vad roligt med en pojke!

Det går säkert att skaffa en till här men det är ju på tredje våning utan hiss. Så i så fall får S lära sig att gå i trappor för två orkar jag inte bära!
  • Sara H
    Stora My skrev 2014-10-02 14:12:29 följande:

Varit på Ul idag. Allt var bra och liten hade vuxit. Nytt beräknad datum blev 24 februari. Det är som vi trodde en liten pojke i magen. smile1.gif

Vad kul, grattis! Ännu en pojke!
  • fru mia

Stina lär sig nog snabbt gå i trappor! Jag fick en smärre chock när äldsta dottern ropade i panik på oss och vad hittar vi om inte en Evelin halv vägs upp i bokhyllan/vitrinskåp skåpet..

I morrn åker jag till mallorca och det blir första gången jag är ifrån barnen mer än en natt utan att träffa dom..

• Stora My

Här klättras det också. Lilla killen står längst ner i trappan och tidigare tog han sig inte ner själv men nu kommer han sig ner i sittandes. Han far i raketfart upp om jag öppnar grinden och kan backa ner. Han börjar snart kunna klättra upp i soffan

Trevlig resa!

• fru mia

Va fort det blev höst! Skönt att de inte är jätte kallt iallafall! Kom hem från mallorca igår, där hade vi ca 27 grader... Hur skönt som helst, hoppas kunna åka till samma ställe med familjen. Perfekt för barn! Har ni varit i Alcudia ?

• Stora My

Låter härligt Fru Mia. Min plan var att vi skulle åka till Alcudia nu i slutet av september men maken kunde inte få ledigt från jobbet. Nu blir det nog ingen resa för oss förrän om kanske två år.

• oldy
    fru mia skrev 2014-10-09 17:14:12 följande:

Va fort det blev höst! Skönt att de inte är jätte kallt iallafall! Kom hem från mallorca igår, där hade vi ca 27 grader... Hur skönt som helst, hoppas kunna åka till samma ställe med familjen. Perfekt för barn! Har ni varit i Alcudia ?

Låter härligt!

Jag var där som barn, jättemysigt ställe minns jag.

Nu får vi äntligen sålt lägenheten och jag börjar på nytt jobb i november, spännande!
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?