• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • fru mia

Ja dom behövde verkligen tid tillsammans! Men hon kom springande när jag öppnade dörren i går med utsträckta armar & ropade mamma =)

Jag är tandsköterska, jag vet de låter tråkigt men det är roligt & vi är helt vanliga människor som super, svär & äter massor av godis ;)

Roligt att fotograferingen gick bra stora my!

Grattis Stina på födelsedagen!!!!

• oldy
    fru mia skrev 2014-09-02 17:27:36 följande:

Ja dom behövde verkligen tid tillsammans! Men hon kom springande när jag öppnade dörren i går med utsträckta armar & ropade mamma =)

Jag är tandsköterska, jag vet de låter tråkigt men det är roligt & vi är helt vanliga människor som super, svär & äter massor av godis ;)

Roligt att fotograferingen gick bra stora my!

Grattis Stina på födelsedagen!!!!

Tack!!

Haha låter inte alls tråkigt. Jag brukar dock få skäll för att jag tuggar på hårda karameller..
  • Stora My

Tycker inte heller det verkar tråkigt jobb. Har en kompis som ska plugga det.

• fru mia

De är roligt för man får göra så mycket när man jobbar delegerat. Förra stället var nästan bara assistans då är de tråkigt =)

Hoppas din kompis får bra praktikplats stora my, många som jag pluggade med fick jobb på sina praktikplatser.

• Sara H

Grattis alla barn som fyllt och fyller år snart! Här fyller guldklimpen år idag. <3 Kalas blir det på lördag.

Vi försöker installera oss så gott vi kan i vårt nya hus på vår nya hemort, mycket som händer nu då både jag och min man börjat på nya jobb dessutom. Men vi är så glada och så förälskade i vårt fina hem (kommer bli ännu finare när vi kommit iordning). Livet leker!

• Stora My

Grattis till stora killen idag!

Det blir många kalas på lördag.

Så roligt ni trivs i nya hemmet.

• Stora My

Tackar! Vi laddar inför kalaset, ska börja med tårtan nu. Blir kul se när han ska öppna paketen.

• oldy

Grattis till alla små!

Stina fyllde i tisdags och firades idag. Det blev smarriga bakverk och mycket presenter. Lagom tills hon blev ett år började hon gå också, så nu knatar hon iväg som en liten människa liksom, ingen bebis längre!

Hoppas alla haft trevliga kalas!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?