• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Stora My

Här är det oftast bara en som ger sprutorna men det brukar gå bra. Det är ju den ena som har "segare konsistens" som gör ont.

Min kille sover ännu tre svängar men han håller på synka om det till två. Oftast vill han sova efter vi varit vaken en timme eller två, fast det är bara en kort stund. Sen sover han efter lunch, men tyvärr sover han knappt en timme. Sen vill han ta en 30 mon slummen vid 15:30 tiden. Det är eftermiddagsluren som.han ibland hoppar över och det är ju bra så får vi honom att somna för natten vid 19;30

• fru mia

Ha ha! Lustigt att vi är lika korta =)

Hade ingen aning om att de va segare konsistens på vaccinet då är det ju inte konstigt att de gör så ont.

• Stora My

Jag har för mig BVC sköterskan har sagt det om vaccinet men kommer inte ihåg vilken av dem det är.

• fru mia

De är ju helt logiskt! De är ju som när man bedövar i munnen. Inte sticket som gör ondast utan de är ju när vätskan ska få plats. Och segare konsistens borde göra ondare.

• oldy

Jaså, ja det låter ju logiskt. Ajaj stackars dessa små, men det går ju över snabbt som tur är .

Stina var sån förr att när vi väl kommit upp, bytt blöja & klätt på så ville hon sova igen haha!

Idag sov hon 10 min i bilen innan gympan och det var tur för annars hade hon aldrig orkat! Sedan sov hon 12-14 efter lunchen och nu sover hon för natten .

• Stora My

Kul med gympa? Vad gör ni för övningar?

Fick killen att somna strax efter 19.30 idag. Han somnade inte sin lunchsovningen förän kl 14. Det är lustiga tider nu.

• oldy

Måste bara visa min fina Stina, jag förstår inte hur man kan vara så söt!! <3

• oldy
    Stora My skrev 2014-08-25 20:14:43 följande:

Kul med gympa? Vad gör ni för övningar?

Fick killen att somna strax efter 19.30 idag. Han somnade inte sin lunchsovningen förän kl 14. Det är lustiga tider nu. smile1.gif

"Ministuds" heter det vi går på. Det är kullerbyttor, hinderbana, krypa i tunnel, leka med bollar, stå på händer- ja allt möjligt!
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?