fru mia skrev 2014-08-24 09:14:00 följande:
De är bra, då har hon ju att ta av =) Evelin är mindre än alla jämngamla fast börjar bli lite rund nu =) .
jag är lika kort som du, 160.. (nästan) maken är ganska lång så mina stora tjejer är långa. ser ganska roligt ut när 6 åringen står brevid mig & bara är 40cm kortare =)
Hon som vaccinerade var lite ringrostig... har gått smidigare förrut. De här var ju i allafall sista dosen av den här sorten. Febern hade hon 2dagar. Har de gått bra förrut med sprutorna?
Haha det blir nog samma här! Min kille är 1,90 så hon lär ju bli längre än mig..
Är det två sprutor igen? Ger de en och en eller båda på en gång? Jag har bytt BVC och på det gamla var de två personal som stack i ett varsitt ben samtidigt. Lite brutalt men skönt att få det överstökat liksom. Stina har blivit ledsen och så men det går över snabbt. Hon fick som ett myggbett efter ena sticket sist.
Hur sover era små nu?
Jag har nyss tagit bort ena vilan. Vi går upp ca 6-7, sedan sover hon 10-12 och sedan lägger vi henne vid 18-18.30. Det funkar bra men sista timmen är hon trött och gnällig.. :-P