• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Irmeline

Hej, kanske dags att ansluta, nedräkningen från 100 har börjat Flört
    En trimester kvar!

Hur nära BF är ni andra?

• fru mia
    Irmeline skrev 2014-06-24 22:37:54 följande:

Hej, kanske dags att ansluta, nedräkningen från 100 har börjat 

En trimester kvar!

Hur nära BF är ni andra?

BF + ca 10 månader ???? Alla fick sina i augusti-oktober 2013 ????. Spännande att du närmar dig slutet, blir lite avundsjuk faktiskt! Lycka till!
  • fru mia

Men varför blir mina utropstecken till frågetecken.... ser ut som jag svarar så drygt men så är det såklart inte

• Irmeline

Oj, ha ha.. Kanske inte rätt tråd ändå :)

Hoppas ni har underbart med bebis, lite med skräckblandad förtjusning jag ska ge mig på det igen, har en 2-åring hemma ;)

• Stora My

Det kommer gå bra Irmeline. Grattis förresten. Rolig tid du har framför dig nu.

• Stora My

Nu sover alla hela natten igen, sååå skönt! Allt bra hos er andra? Vi har det bra, har kurerat oss och lillebror tog sina första steg längs möbler i söndags.

• fru mia

Irmeline: andra förlossningen brukar ju gå som en dans ???? eller som makens farmor sa... som att nysa ????...

Stora my: skönt att de är bra med sömnen igen ???? Va roligt med första hållaisigstegen.. eller? Evelin går också längs möblerna & tar allt allt allt hon inte får, hade förträngt vilket passande det är.. måste verkligen börja barnsäkra allt igen

• fru mia

Som sagt j..la sat..s mobil. .. ni kan väl låtsas att frågetecknen är passande smajlisar eller symboler. ..

När har du BF Irmeline?

• oldy

Min tjej promenerar också längs möbler, med gåvagn och håller mig i handen. Har tagit några få steg själv vid några tillfällen, så vi får se när hon är mogen att gå på egen hand.

• Sara H

Oj vad ni skrivit!

Jag har inte hängt med, T har med en väldig fart fått kläm på att krypa, resa sig upp genom att hålla i grejer, reser sig upp i sängen när han vaknar och övar sig på att resa sig på egen hand genom att stå som en fällkniv med händer och fötter i marken och skjuta rumpan i taket.

Fullt upp, men oj så roliga tider det är nu!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?