• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Sara H

Åh, så skönt att höra fru Mia! Härligt att du fått så fint bemötande på sjukhuset, det är ju värt allt när man mår dåligt.

Njut och ha det riktigt skönt med familjen på Cypern!

• fru mia

Ja de ska bli så härligt =) vi ska nog snart betätta för barnen vart vi ska åka så dom också får längta lite =)

• oldy

Härligt att höra fru Mia! :) Gott bemötande och förtroende för läkaren är ju ett stort plus i kanten. Ha det så himla härligt på Cypern!

• fru mia

Ja precis! Tack så mycket! De är ett par veckor kvar men tror tiden kommer gå fort, ska jobba 2 dagar också innan dess =)

• Stora My

Fru mia: hur mår du? Märkt nån skillnad med medicinen?

Det var ett tag sen jag skrev. Njuter av underbart vårväder. Där nere i söder har ni ju haft sommar. Härlig tid nu, skönt slippa vinterkläderna. Hoppas ni alla har det bra.

• fru mia
    Stora My skrev 2014-04-29 07:16:52 följande:
    Fru mia: hur mår du? Märkt nån skillnad med medicinen? Det var ett tag sen jag skrev. Njuter av underbart vårväder. Där nere i söder har ni ju haft sommar. Härlig tid nu, skönt slippa vinterkläderna. Hoppas ni alla har det bra.

Tack bra =) har medicinen som ska stänga av sköldkörteln + betablockerare, funkar jättebra! Provade att hoppa över betablockeraren men då kommer hjärtklappningen tillbaka. I morgon ska jag börja med levaxin också. Här i Södermanland har vi haft sommarvärme, helt galet = ) Evelin har lärt sig vinka & säga titta =) Mår ni bra stora my? Har ni mycket nu med överskolning till skolan för äldsta?
  • Stora My

Vi har det bra. Veckorna går fort och har varvats med förkylningar för de små. Idag kurerar sig storebror hemma och missar därmed lunch i skolmatsalen med de andra 6-åringarna. Nästa vecka gör de besök i lokalerna på förskoleklassen. Förra veckan missade han det i och med op (allt gick bra men de gjorde bara hålla på trumhinnan, inga rör sattes). Det är ju bara 1.5 månad kvar på termin, sen är det slut på förskoletiden. Känns lite konstigt men lillebror går ju kvar och det blir ju mycket utvecklande i förskoleklassen. Vad säger din tjej om det hela? Och heja Evelina. Här "tränar" mormor hela tiden på att vinka och spela på läppen.

• Stora My

Förresten, kan du tänka dig en till? Jag får frågan hela tiden. Tror folk undrar eftersom det är tre av samma kön.

• fru mia

Visst ja han skulle ju opereras, skönt att de gick bra! Är de vanligt att bara göra hål utan rör? Dottern längtar till skolan, de har varit något besök men blir mer intensivt från mitten på maj. Vårat storbarnsdagis görs om till 1-5 års avd så Evelin kommer gå på samma som mellandottern =) just nu går dom två stora på samma. Så söta småttingarna är när dom spelar på läppen =) nu är dom inga bebisar längre, små minimänniskor :D får också den frågan av samma anledning, just nu får jag inte för medicinen men jag vet faktist inte, känner mig klar men man ska aldrig säga aldrig kände mig klar efter andra barnet också. Du då?

• Stora My

Jag kan tänka mig men egentligen har vi inte pratat om det än så jag vet inte.

Skönt de två små kan gå tillsammans sen. Håller med de börjar bli stora.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?