• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • fru mia

Nu har första tanden börjat komma fram =) har ni blivit 1 april lurade något? Jag brukar vara den som lurar andra. För 4 år sedan när jag var höggravid så lurade jag maken att vattnet hade gått =)

• Stora My

Ha Ha det var ett roligt 1:a april lärande fast kanske inte så roligt för mannen. Vi hade inget lärande här, bara sånt i tidningar som man försökte avslöja.

Här har lilla killen kunnat sitta själv utan stöd så snart dröjer det nog inte så länge tills han kan själv. Det går fort nu för honom åla kring golvet.

Skönt med helg! Jag ska ut och shoppa lite utan barn imorgon. Kul!

• fru mia

Härligt! De är ju lite lättare utan barn.. jag har lämnat alla mina tre till Evelins gudmor så jag får städa i fred, mellan tjejen fyller 4 på söndag så i morgon ska hon ha kalas på busiz & på söndag kommer släkten hit.

• Stora My

Fru mia: hur gick kalaset? Var hon nöjd med allt?

Hur är det med er andra och era små?

Med oss är det bra Det är full rulle med lilla killen, han far runt på golvet och ålar långa sträckor. Nu är det en ny tand på g men nätterna har varit lugna de sista veckorna. Så skönt! Nu äter han bara en gång och har även sovit nån gång 7 timmar i sträck.

• ThereseMariaH

Hej! Det var flera månader sen jag ens var inloggad! Ser att era små växer och blir stora! Roligt! :) leia blir 7 månade r på söndag! Helt sjukt!

• Stora My

ThereseMariaH: har just tänkt på dig och lilla tösen. Undrat hur ni har det. Nu får det inte dröja så länge innan du uppdaterar.

Visst är det tokigt vad tiden går snabbt.

• fru mia

Välkommen tillbaka ThereseMariaH! Efterlyste dig för några månader sen ;) Stora my: kalaset gick jättebra, alla barn var super glada. Till släkt kalaset bakade jag en gluten/laktosfri barbietårta (så även kusinerna kunde äta) den blev jätte poppis =) Evelin kryper omkring här & stoppar allt i munnen, hade glömt hur mycket passande de är i den här åldern, särskillt när dom äldre barnen har massor av små saker överallt...

• Stora My

Samma här. Nu har man ju haft lugnt i några år men nu har passandet börjat. Så rädd han ska sätta ett litet däck från en småbil i halsen.

• fru mia
    Stora My skrev 2014-04-10 07:45:04 följande:
    Samma här. Nu har man ju haft lugnt i några år men nu har passandet börjat. Så rädd han ska sätta ett litet däck från en småbil i halsen.

Ja fy, de är skräcken :( jag har fått en tillskräck.. har sedan en tid tillbaka haft hjärtklappning, darrningar,viktnedgång lämnade blodprov igår morse, svar skulle komma med posten men läkaren ringde & sa att jag har giftstruma & skulle börja med betablockerare direkt & remiss till medicinavdelning dit jag skulle inom en vecka. Tror de låter säkert värre än det är men jävla skit fan..
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?