• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • oldy
    fru mia skrev 2014-03-12 10:51:50 följande:

Usch vad sorligt :( Var det första graviditeten?
    Ja, det var det. Hoppas på bättre lycka nästa gång..
  • fru mia

Ja hoppas de! Och att hon snart kan bli gravid igen! Men fy så tufft de måste vara psykiskt :(

• oldy

Ja, hon är så stark och kämpar på. Men snart ska hon sättas igång så den kommer ut, ush vad jag lider med henne..

• fru mia
    oldy skrev 2014-03-12 21:51:12 följande:
    Ja, hon är så stark och kämpar på. Men snart ska hon sättas igång så den kommer ut, ush vad jag lider med henne..

Men herrejösses :'( hur långt gången? Hon verkar ha bra stöd av sin syster iallafall!
  • Sara H
    fru mia skrev 2014-03-14 09:15:00 följande:

Jag har fått ett nytt jobb ;) trodde jag aldrig som 3 barns mamma :)

Åh, stort grattis! Vad är det för jobb?

Vi flyttar från Halmstad till Skaraborg i sommar pga att maken erbjudits ny tjänst. Så jag hoppas på att hitta ett nytt jobb där inför hösten, vi får se hur det går. Annars får jag helt enkelt fortsätta vara hemma med lillälskling, och det vore ju ingen katastrof direkt.

Ge en stor kram till din syster Oldy, även om det kanske känns svårt för henne att våga tro på nu, kommer de lyckas till slut. <3
  • fru mia

Som tandsköterska. Jobbade där för 4 år sedan men slutade för de inte funkade med arbetstider & dagis. Men nu ville dom att jag skulle komma tillbaka & lockade med högre lön, bättre arbetstider & så får jag jobba delegerat med roligare arbetsuppgifter än jag har på mitt nuvarande jobb =) Har ju saknat dom också sen jag slutade. Hur känns det att flytta då Sara? Du kommer säkert få nytt jobb!

• oldy
    fru mia skrev 2014-03-14 13:05:12 följande:

Som tandsköterska. Jobbade där för 4 år sedan men slutade för de inte funkade med arbetstider & dagis. Men nu ville dom att jag skulle komma tillbaka & lockade med högre lön, bättre arbetstider & så får jag jobba delegerat med roligare arbetsuppgifter än jag har på mitt nuvarande jobb =) Har ju saknat dom också sen jag slutade. Hur känns det att flytta då Sara? Du kommer säkert få nytt jobb!

Grattis!! Vilka bra villkor .

Tack Sara! <3
  • fru mia
    oldy skrev 2014-03-14 13:17:16 följande:
    Grattis!! Vilka bra villkor . Tack Sara! <3

Tack! Kommer jobba nån dag i veckan från mitten på april sen börja 80% i september.
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?