• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • fru mia

Tack snälla ni!!! Så tacksam att ha nånstans att prata av mig! De verkar som att jag är 4de generationen i rad med giftstruma, visste inte de förens nu.. ser ljust ut för mina 3 döttrar.... tack o lov att de faktiskt går att behandla =) kram

• fru mia

Fick prata med jätte trevlig personal på medicinavdelningen. Ska ta fler blodprover i morgon. Dom försöker hitta en tid åt mig, läkaren jag skulle ha haft är på semester så 24/4 får jag komma dit om dom inte lyckas trolla fram något innan. För lång tid tyckte även hon men vad gör man... solstrålarna i mitt liv lyser iallafall upp dagen, Evelin har börjat leka tittut, så förbaskat söt =)

• Stora My

Hoppas du får tid denna vecka. Det är ju jobbigt vänta när man bara vill få rätsida på det hela.

Roligt med tittut! Lilla killen skrattar för fullt när man gör tittut.

Nu har storebror fått tid till rörinsättning nästa vecka. Hoppas det går bra och han får höra ordentligt igen.

• Stora My

Han kommer sövas. Han gillar inte sjukhus så det kommer bli jobbigt för honom.

Här har vi sovit hela natten. Wohoo! Det var ju evigheter sen sist. Hoppas det är en bestående trend.

• fru mia

Ni anar inte hur glad jag är!!!!! Fantastiska människor på medicinavdelningen fixade en tid åt mig i dag. Jag har fått en superbra läkare som förklarade allt jag behövde veta, vad som händer i kroppen & hur jag ska bli frisk =) får välja på medicin & operation just nu lutar det år 1,5 år med medicin & funkar de inte så operation. Men vet ni.... jag ska åka till cypern med familjen, sitta på terassen med ett glas vin ( & maken ) när barnen somnat & titta ut över medelhavet =) Tack för att ni stöttat mig ♡

• Stora My

Å så bra du fick komma så snabbt och att du fick svar på alla dina frågor. Tror det blir bra försöka medicinera först. Och vad bra ni kan åka till Cypern.

• Stora My

Det blev en sova-hela-natten i natt också. Bara nu inte den nya tanden på g ställer till det.

• fru mia

De bådar gott med sömnen =) hoppas det fortsätter så! vill ge nedicinen en chans visserligen är det mindre än 50% chans att jag blir av med det helt men va tusan... =) i vilket fall måste jag medicinera ett tag så då får jag känna på det, ska börja i kväll med tabletterna.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?