• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • fru mia
    Stora My skrev 2014-03-06 20:59:25 följande:
    Fru mia: min pojke har vätska bakom trumhinnan och i och med det nedsatt hörsel vilket upptäcktes för två år sen. Med rör ska hörseln bli bra. Som tur är har han sluppit inflammationer. Idag fick vi besked om att de ska försöka operera in rör.

Härlig! Hoppas hörseln blir bra! Apropå öron... sitter här med lök i örat :/ typiskt.....
  • Stora My

Och där kom fjärde tanden. Föregick av en del gråtiga kvällar och tjorviga nätter. Hoppas det blir lite lugnare nu. Märkte igår att lilla killen börjat säga mam mam mam. Det händer mycket nu.

• fru mia
    Stora My skrev 2014-03-08 16:40:19 följande:
    Och där kom fjärde tanden. Föregick av en del gråtiga kvällar och tjorviga nätter. Hoppas det blir lite lugnare nu. Märkte igår att lilla killen börjat säga mam mam mam. Det händer mycket nu.

Men jösses!!! De är ju helt galet =) på ett bra sätt! Nu har du tre att borsta på =) De blev bra i mitt öra, kanske var de av löken. I går hade vi dop, degick jättebra. Evelin som i vanliga fall är mammig sken som en sol & skrattade hela dopet. Mina stora tjejer & en kompis till dom sjöng blinka lilla stjärnan =) världens roligast präst hade vi också.
  • oldy

Vad gulligt att barnen uppträdde på dopet & skönt att allt gick bra .

• fru mia

Ja det var så fint! Egentligen skulle min äldsta sjungit "ett barn är fött på denna dag" också, efter blinka lilla stjärna frågade prästen om det inte var någon mer sång & då ropade min snart 4 åring HJULEN PÅ BUSSEN!!! =)

• Sara H
    fru mia skrev 2014-03-10 15:14:53 följande:

Ja det var så fint! Egentligen skulle min äldsta sjungit "ett barn är fött på denna dag" också, efter blinka lilla stjärna frågade prästen om det inte var någon mer sång & då ropade min snart 4 åring HJULEN PÅ BUSSEN!!! =)

Underbart! Barn är ju bara för härliga.
  • oldy

Är så himla ledsen, min syster har fått ett MA & vi bara gråter och gråter.. Så orättvist.

• fru mia
    oldy skrev 2014-03-12 08:11:15 följande:
    Är så himla ledsen, min syster har fått ett MA & vi bara gråter och gråter.. Så orättvist.

Usch vad sorligt :( Var det första graviditeten?
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?