• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Stora My

Med oss är det bra. Full rulle med alla barnen, förskola osv. Jag och lillen går på Öppna förskolan en gång i veckan. Imorgon planerar jag långpromenad efter de stora barnen gått till skolorna. Har även besök hos bm. Nu v 25.

• oldy

Oj vecka 25 redan, vad härligt!

Jag har snart jobbat två veckor och det har varit tufft. Det är en del strul på avdelningen plus att jag har hemlängtan, men jag gör mitt bästa. Har slutat med P-piller nu, dags att starta bebisverkstad igen! :)

Hur är det med dig?

• fru mia

Shit stora my va tiden går fort! Hur är det med ryggen?

Oldy: hoppas du plussar snart! Om de är struligt på jobbet kanske de känns bättre om du vet att du snart får vara hemma igen?

Här är full fart, vi ska ha en veckas ledigt snart o bara va hemma & mysa. Evelin pratar allt mer, eller sjunger & klättrar på allt.. på dagis har dom ett torn inomhus som dom fått bygga om för att Evelin & en till inte ska kunna klättra upp själva =) tur hon är charmig annars hade vi nog varit rejält osams =)

• Stora My

Det känns i ryggen (foglossning) men jag har beställt ett stödbälte så det blir nog bra nu.

• Stora My

Vet ni, nu har jag bara 98 dagar kvar.

Annars har två pojkar åkt på rktigt ordentlig förkylning. Lilla killen är en av dem och hade det rätt jobbigt i näsan i natt. Ingen feber i alla fall. Själv har jag också känningar så få se om det bryter ut.

• fru mia

97 nu va roligt!!!

I måndags ringde dagis, Evelin hade kräkts. Nu har vi hållt oss isolerade och peppar peppar har ingen annan blivit sjuk.

Har ni snö?

• Stora My

Å nej inte magsjuka. Stackars liten. Hoppas ni andra slipper.

Vi har fått lite snö i helgen som än ligger kvar. Det ljusar upp lite. =)

• fru mia

Några minuter efter mitt förra inlägg började nästa barn.. man får väl se det positivt... att man har det gjort kanske. ..

Här är så grått utan snö

• oldy

Stackars era sjuka barn, låter inte kul alls! :(

Vi hälsade på Stinas kommande förskola igår, det kändes konstigt men hon kommer säkert att trivas.

Jag är på dag 19 i min cykel och ingen ägglossning än, men den verkar vara på gång så vi ligger enligt schema här hemma! ;)

Ingen snö här, runt 7 plusgrader, mörkt och regn.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?