• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • fru mia

Åh va roligt Sara!!!! Grattis!!!

Här ska bakas lussekatter idag =) skylle gjort de igår men tappade lusten efter att ha rensat avloppet haha..

• Sara H

Tack!

BF är 7/8. V 3+6 idag, helt otroligt.

Jag har ju PCOS och har ingen ÄL på egen hand, med T krävdes Pergotime. Denna gång har jag använt progesteronkräm på egen hand, och jag kan inte uttrycka i ord hur fantastisk den här krämen är. Jag började i juni, fick igång mensen direkt och nu har jag blivit gravid på första försöket. Så fantastiskt, kan inte tro det!

• oldy

Jag har ju redan grattat Sara idag men får gratulera här med!!

Vi ska julpynta imorgon. Har varit sjuk hela veckan men jobbat ändå, lilla S har knappt sovit om nätterna så det har varit en tuff vecka.

Jag går och väntar på BIM, eller snarare räknar jag med att mensen kommer. Men det dröjer i alla fall en vecka, blää!

• oldy
    fru mia skrev 2014-12-02 21:09:47 följande:

När har du BIM oldy? Har du testat än?

Det blev ingen bebis denna gång, det var antagligen ingen ägglossning förra helgen för mensen kom igår, 2 dagar för sent. Men jag har ju precis slutat med P-piller, så jag får väl vara glad att mensen kom igång av sig själv så snabbt ändå. Men jag har liksom varit lite skengravid i några dagar, så lite ledsen blir man allt.. Nya tag nästa gång!
  • Stora My

Kram Oldy. Kroppen måste nog få komma i fas efter p-pillrena. Håller tummarna det blir äl här innan jul och att det prickar rätt då.

• oldy
    Stora My skrev 2014-12-03 11:29:04 följande:

Kram Oldy. Kroppen måste nog få komma i fas efter p-pillrena. Håller tummarna det blir äl här innan jul och att det prickar rätt då.

Tack. Ja det är ju så, jag har bara så hemskt dåligt tålamod när jag bestämt mig för något men måste faktiskt lugna mig ett par hekton.. Hoppas att det blir något nästa ÄL.
  • Stora My

Börjar ni komma i julstämning?

Tänkte baka pepparkakor idag men vi bestämde oss för att göra det nästa lördag istället. Myser med glögg, saffransbullar, pepparkakor och tända ljus. Ser fram emot pojkarnas luciatåg till veckan.

Jag köpte de sista julklapparna i fredags samt lite bebiskläder.

Annars funderar vi på namn. Att det ska vara så svårt med pojknamn. Förslag?

Hoppas det är bra med er allihopa.

• Sara H
    Stora My skrev 2014-12-07 18:39:35 följande:

Börjar ni komma i julstämning?

Tänkte baka pepparkakor idag men vi bestämde oss för att göra det nästa lördag istället. Myser med glögg, saffransbullar, pepparkakor och tända ljus. Ser fram emot pojkarnas luciatåg till veckan.

Jag köpte de sista julklapparna i fredags samt lite bebiskläder.

Annars funderar vi på namn. Att det ska vara så svårt med pojknamn. Förslag?

Hoppas det är bra med er allihopa.

Mysigt ni har det!

Här har vi rätt mycket julstämning faktiskt. Har tittat ut en gran i skogen och kommit igång lite med julklappsköpen. Ska försöka hinna med att baka lussekatter innan lördag.

Hur mår du? Inte så jättelångt var till BF nu väl? Ja, pojknamn är rätt svårt faktiskt. Har ni några alternativ än så länge?

Jag var på hälsosamtal hos BM i fredags, längtar närmast till 18/12 då det är dags för VUL, är i vecka 6+5 då och hoppas såklart få se ett litet liv i magen! <3

Trevlig kväll allihop!
  • oldy

Det är lätt att komma in i julstämning eftersom vi pysslar, bakar osv. på jobbet.

Imorgon ska lilla S gå sitt första luciatåg på öppna förskolan.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?