• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Stora My

Det är bra. Lider av sömnbrist, ha ha, men i natt har vi sovit bra. Annars är det ju fint när det blir ljusare och soligare.

• Sara H

Här mås det också bra, äntligen. Har varit så himla förkyld och sjuk hela vintern och hoppas verkligen att det är över nu.

Är fortfarande väldigt snorig och täppt i näsan, men det är nog graviditetens fel.

Har gått in i vecka 20 nu, har RUL på tisdag om en vecka.

Och vår lille, store pojk har börjat förskolan, så vi har mycket på gång. <3

• fru mia

Härligt! Full fart i alla hus =)

Visst är det skönt att de blivit ljusare, bara de gör ju att man piggnar till =)

Trodde Evelin hade fått vattkoppor, massor av prickar på magen förra veckan men de blev inga koppor så vi misstänker att de är efter vaccinet. Dom kom 2 v efter vaccinationen.

• oldy

Precis hemkommen från Egypten där jag firat min 30-årsdag. Går snart in i vecka 8 och än så länge verkar allt flyta på bra. <3

• Stora My

Grattis i efterskott!

Var i Egypten var ni? Vi var till Hurughada för 8 år sen.

• oldy

Tack tack! Vi var i Marsa Alam, väldigt vackert och vi är supernöjda.

Angående vattkoppor, ska man försöka låta dem smittas nu när de är små? Liksom hälsa på vänner vars barn har fått det?

Som liten fick jag väldigt få, så finns risk att jag kan få det igen.

• Stora My

Ja passa på nu om du vet av någon som har vattkoppor. Ingen av mina har haft ännu. Trodde det skulle bli nu i januari då det gick på förskolan men icke.

• fru mia

De va inte vattkoppor, förmodligen reaktion på vaccinet. Mina stora tjejer hade vattkoppor när dom va 1,5 resp 3 år tror jag. Dom fick massor men hade inte så mycket besvär av dom som tur var. Tror äldsta blev smittade på dagis o sen gav syrran. Just nu är det bara magsjuka & löss som går & de klarar vi oss utan =)

jag hade också väldigt få (2) men vad jag förstår så har man haft det så har man även om det är få. Enda gången man kan få det 2 ggr är om man fick behandling för dom så processen avbrutits på något vis eller att man förväxlat så att det ena gången var något annat.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?