• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Bulanoch Smulan78

Jag hänger också på här. Andra barnet beräknas komma 30 augusti. Fina storasyster fyllde 2 år i mars.

Jobbar 2 v till och sen har jag semester:)

Bor i malmö, någon mer här från Malmö eller i närheten?

• Stora My

Välkommen! Detta är en gammal tråd (snart 2 år) men det finns några gravida här. Jag har en 4 månaders gosse här hemma. Mår du bra? Har ni kollat kön eller vill ni få en överraskning? Skönt med semester snart.

• Bulanoch Smulan78

Oj jag som missat haha:) Tack jag mår bra om än trött. Vi har inte kollat kön, överraskning. Grattis till gossen, hoppas förlossningen gick bra:)

Stora My skrev 2015-06-03 19:25:34 följande:

Välkommen! Detta är en gammal tråd (snart 2 år) men det finns några gravida här. Jag har en 4 månaders gosse här hemma. Mår du bra? Har ni kollat kön eller vill ni få en överraskning? Skönt med semester snart.

• Stora My

Det gick bra men snabbt. Han föddes15 minuter eefter att vi kommit fram. Phu! säger jag bara. Var orolig jag skulle föda i bilen. Så här i efterhand kan jag ju skratta åt det men just då var det allt annat än det.

• fru mia

Härligt att tråden lever vidare ?

Nu har vi bokat semester, skippar skara sommarland & åker till legoland i stället. Nån som varit där?

• Stora My

Men åh så kul! Det blir säkert jättebra! Dit ville jag också åka när jag var liten.

• fru mia

Irriterande att mina smajlisar blir frågetecken...

Hoppas bara det går dom planerat, vi ska åka med en kompis & hennes familj & hon kommer vara gravid i v 37 då..

• fru mia

ja hon tycker bara att det värsta som kan hända är att dom får en dansk unge ;)

Hur är livet som 4 barns mamma nu då?

• Stora My

Livet är bra. Ibland är man smidig och allt går som en dans. Ibland går det helt åt skogen. :-/ Tycker det ska bli skönt med sommarlov nästa vecka, slippa skjutsa och hämta men jag tror de två större kommer klättra på väggarna. Maken jobbar en vecka in i juli så vi får roa oss själva.

Hur går det för dig?

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?