• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • oldy

Jag var på ultraljud i tisdags och såg en sprallig och söt liten bebis. Är i v 14 nu och har känt lite rörelser några gånger. <3

• fru mia

Härligt tjejer! Älskar den här tiden på året när man har både vår & sommar framför sig ?

• Stora My

7-års kalas! Vart tar tiden vägen? En nöjd kille som bla fick fotboll och fotbollsmål.

Håller med att den här tiden är fin. Våren i full gång och hela sommaren framför sig.

Hoppas det är bra med er allihopa.

• fru mia

Va roligt! här blir det 7 års kalas nästa vecka. Börjar verkligen längta efter semestern nu! Vi grillar minst en gång i veckan, ett tydligt tecken på att sommaren är på G =)

• Sara H

Vad kul med sjuårskalas!

Ja, vädret är som bäst såhär års tycker jag, ljust och allt som blomstrar. Vår trädgård på 3000 kvm är ett paradis nu!

Jag har gått in i v 29, och har (om jag räknat rätt) 18 arbetsdagar kvar innan jag går på semester och sen föräldraledighet. Längtar så, hjärnan har slutat jobba för längesen!

• fru mia

Va härligt!! Både med ledighet & trädgården!

Funderar på om de kanske är dags att planera något på semestern. nån som varit på skara sommarland? Var ca 25 år sedan jag var där. .

• Stora My

Å dit ville jag åka när jag var liten.

Vi har bestämt det blir mera lugnt i sommar. Vi ska mest vara hemma och i stugan. OM vi vinner pengar på lotto så bokar jag direkt en utlandsresa i höst. Just nu regnar det, så trist!

• fru mia

Jag skulle vilja åka till Norrland & bara ta det lugnt i en stuga också! Vi kanske kan byta ;)

de starkaste minnet från skara är den förbaskade korven med bröd som man hängde upp&ner i.. dom fick stanna & släppa av mig :)

• fru mia

Hur är läget allihopa? Har ni firat morsdag? jag fick 2 st chokladaskar av mina tjejer men en är spårlöst försvunnen. Choklad runt munnen dock gör att jag misstänker stöld =)

• Stora My

Hi Hi. Man får vara påhittig.

JAg fick en ros och trädgårdstidning samt egengjort morsdagskort från barnen. Blev så glad så!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?